čtvrtek 13. listopadu 2014

Autumn Needs ♥

Sice je tenhle blog ve znamení knížek, ale rozhodla jsem se to tu trochu rozšířit, co na to říkáte? :) O tomhle článku jsem přemýšlela už hrozně dlouho a tak jsem se konečně dokopala k jeho sepsání. Ještě otázečka: Mám sem dávat hauly? Protože zítra jedu na podzimní nákupy a samozřejmě... všichni milujeme hauly... že jo? :D V plánu mám sehnat bílý šaty na pondělní vystoupení - samozřejmě nemám nejmenší tušení, kde na podzim seženu bílý šaty, ale zůstaňme u toho, že je v pohodě najdu - no a samozřejmě ještě návštěvu knihkupectví a kina. Sice ještě nemám v plánu žádný film, ale hrozně ráda bych na některý šla, takže půjdu na ten první, který uvidím :D

Všichni milujeme podzim, že ano? Červeno-oranžové zbarvení listí, teplé svetry a luxusní kelímky v Starbucks. Mezi moje podzimní oblíbence však bezpochyby patří zelený čaj nebo horká čokoláda se skořicí. Obyčejnou čokoládu mám ráda, ale když si do ní přidáte skořici? Panebože... to rozhodně musíte někdy zkusit. Opravdu musím říct, že na podzim studený nápoje nepiju, protože jsem od přírody zmrzlá od podzimu do března, takže kotel horký čokolády vždycky potěší. Moje nejoblíbenější je z Costa Coffee, kdy vám do hrnku přidají i tří centimetrovou pěnu :3 :))

Podzim obecně bývá období depresí. Přiznejme si to. Každý si v tomhle upršeném období protrpí alespoň jednu a pokud ne, tak jste lháři. :D Je to normální věc a i když jsem pozitivní člověk, tak někdy je v
pořádku jím nebýt. Jak proti depresím bojuju? Horkou čokoládou a písničkami tak nahlas, že místy i pochybuju, že to moje ušní bubínky vydrží. Vymažte si z playlistu všechnu depresivní/smutnou/pomalou muziku a nahraďte jí něčím pozitivním. Do nálady vás to vrátí hned, jen si dejte pozor, ať si nerozlijete tu čokoládu, protože to by byla vážně škoda! :D Spotify. Kdo ví, rozumí.. kdo neví, tak si to vygůglí.. Zapomeňte na depressed playlists a pusťte si tam "Beautiful day" nebo - když už o tom mluvím - můj playlist :D - https://play.spotify.com/user/thelizz16/playlist/3M9aB8998FBMz8iXKkrB37 Dál v tomhle období zaručeně miluju svetry. Je to období, kdy se konečně nebojím, že bych se v huňatých mikinách upekla zaživa nebo v nich propotila druhou kůži.
Nebudu tu ani vysvětlovat, jak velkou roli v mém životě hrají knihy, protože u podzimu to platí dvojnásobně a já bez nich vážně nedokážu žít. Když už jsem u toho, jakou knihu právě teď čtete? :))
Dále svíčky, svíčky a samé svíčky. Moje oblíbená vůně je od Yankee candle - Garden Sweet pea, a i když už je chuděra dost vypálená, dokáže můj studený pokoj proměnit v něco jedinečného.
Taky jsou pro vás teplé ponožky tak důležité nebo jsem jediná? :D Musím říct, že bez ponožek to ani nejsou Vánoce, takže už jsem celá natěšená na letošní nadílku. Ježíšek babička na mě ještě ani jednou nezapomněla, takže si jsem celkem jistá, že ponožek budu mít dostatek na další tři roky.

Taky musím říct, že jsem docela tvrdohlavý člověk, takže když příjde na sport, dokážu být ohledně zimního uskromnění nesmlouvavá. Běhání se nevzdám a chodím ven, i když sněží tak silně až mi vločky na konečcích prstů malují modré omrzliny. Samozřejmě, mohla bych se uskromnit a cvičit v naší malé domácí tělocvičně, ale to není ono. Já okolo sebe potřebuju rozorané pole, stromy převyšující zdejší kopce a rozbahněnou stezku vedoucí podél kravína. Některých zvyků se hold zbavit nedá, je mi líto.

Osobně podzim miluju. Baví mě hlavní proto, protože chvilky s kafem a otevřenou knihou na vašem klíně jsou ty nejlepší. 
No a co vy? Co máte na podzimu nejradši vy? :))






Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuju za každý komentář! Moc si jich vážím:)