úterý 9. prosince 2014

Let´s Talk #1

People have the right to their opinion and you have the right to ignore it.


Asi bych mohla začít tím, že jsem konečně spokojená se vzhledem blogu a jsem připravená to tu konečně trochu víc probudit. Samozřejmě doufám, že nikdo tohle moje "dílko" nezkopíruje, protože to by potom Tris byla moc zlá :3
Abych řekla pravdu, tak jsem se na tyhle povídací články moc těšila. Recenze jsou fajn, ale ten pocit, že si můžete vylít srdce úplně cizím lidem nic nenahradí.
Začala bych asi tvrdou pravdou - blíží se pololetí a já, jelikož uvažuju o přestupu na jazykový gympl - se tedy šprtím dvojnásobně. Rozhodně nepatřím mezi ty, kteří odsouvají školu, píšou si na blogy a potom se jen dodatečně vymlouvají.. Když nemám čas na školu, odsouvám nepotřebné koníčky pryč - a tudíž i blog. Výsledky jsou pro mě letos opravdu důležité, tak doufám, že moje nepatřičná neaktivita bude omluvena :D
Dál dost čtu. Vždycky jsem hodně četla, ale poslední dobou čtu spíš až moc. Abych řekla pravdu, tak jsem si hodně oblíbila druhou světovou válku, což mě dost překvapuje, protože já nikdy nebyla na hororové, či drsné knížky. Vždy mě to k tomu zatáhne, protože představa, že tohle se jednou opravdu stalo..je někdy nepopsatelně nepochopitelná. Pokud však hledáte něco méně rasistickýho a drsnýho, rozhodně doporučuju knihu "V šedých tónech" - recenze zde. Tomuhle dílu ráda přisuzuju název "Mile popsaná skutečně těžká realita". A já vím, že to asi nedává smysl, ale v poslední době nic v mém životě nedává smysl, tak si prostě zvykněte.
Taky jsem si oblíbila horkou čokoládu se skořicí, kafe s perníkovým kořením a soby. Joo a taky jsem si přes celý pokoj pověsila provázek a na něj vytiskla obrázky z weheartit - článek na to chystám taky, tak nabojte;)
Asi poprvé za těch pár let, co okupuju tuhle planetu, jsem totálně posedlá Vánocemi. Dokonce jsem si koupila i umělý stromek z Tesca a ozdobila ho přeplácanými řetězy a svítíčky z Kiku. Hold vánoční náladě neporučíš. Málem bych zapomněla, můj milovaný - a jediný - plyšák dostal santovu čepičku :3

Dále bych ráda chtěla mluvit o sportu, protože v zimě je to dost opomíjené téma. Sportujete, i když je venku metr sněhu? Já upřímně miluju lyžování, ale to se jen ztěžka dá mluvit o sportu, když si sjedete tři kopce, dole si v restauraci dáte pizzu a sjedete další dva.
Byla jsem donucena vzdát se běhání. Prozatím. Z tohohle sportu koukají jen samé nemoce a opravdu mi to poslední dobou otravuje život. Ale! Jsem na sebe docela pyšná, protože po pilném polykání vitamínu C jsem od podzimu ještě nebyla nemocná, což je u mě - stále nemocného člověka - hotový zázrak.

Včera jsem si taky konečně stála po roce Frozen. Ne, že bych se na ní netěšila, spíš jsem prostě pořád nemohla na internetu najít kvalitní verzi. Takže to mám stáhlé a čeká to na tento víkend, protože mám toho přes týden tolik, že si bohužel odpočinek nemohu dovolit. Škoda.
Jestli mě ještě nesledujte na goodreads, určitě začněte! Neříkám to jen proto, že chci hodně sledovatelů, spíš jen chci vědět, co právě čtete vy a nachytat nějakou inspiraci. I když, abych řekla pravdu, knihy v mém pokoji mám očíslované do řad a až potom přistupuju k přečtení, protože se mi jich hold seskupilo přespříliš.
No. Jinak, jak se mám? Dobře. Upřímně mi připadá, že mi ten život začíná nějak sakra rychle ubývat a já za chvilku budu dospělá, mít tři děti a houpat se na zahradní houpačce. Připadá mi to až neskutečné, jak rychle ten čas plyne. Jo a po Vánocích vás zajisté budu bombardovat zprávami, jak rychle to uteklo, tak se na to prosím připravte s předstihem.

Právě čtu deník Anne Frankové. Jedním slovem - doporučuju. Nechci to tu nějak rozebírat, protože recenze určitě bude, ale trochu s předstihem vás musím připravit na dost pochvalnou recenzi ;) Také jsem s nimi dost pozadu, ale to je s mým čtecím tempem naprosto normální, takže se o víkendu budu snažit všechno dohnat! :) Hlavně potřebuju něco napsat o knížce "Život jedna báseň", tak na tu se taky můžete těšit;)
Co se týče mě a vánočních nákupů, tak jsem - jako obvykle - děsně pozadu. Když už si zajdu do obchodu, tak si sobecky vybírám dárky jen pro sebe. A docela se obávám toho, že pro ostatní je budu kupovat dva dny před Vánocemi. Jak typické.

Každopádně pro dnešek bych už asi měla jít, protože je skoro půl devátý a já ještě nic neudělala do školy. Mějte se krásně a za pár dní zase u dalšího článku :))
Tris

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuju za každý komentář! Moc si jich vážím:)