pátek 30. ledna 2015

SHRNUTÍ: Leden 2015

/Krásné poledne všem!:)/
Vím, že ještě není úplný konec měsíce, ale sama se na tohle ´shrnutí´vždycky těším a stejně nepředpokládám, že bych za dva dny ještě nějakou další knihu dočetla;)  Pokud jste nečetli shrnutí za minulý měsíc, tak se na to můžete mrknout tady, jelikož tam píšu, jak vůbec tahle ´shrnutí´fungují:)) Tak ať se vám líbí a dejte do komentářů vědět jaká kniha vás za leden nejvíc dojala/nadchla!:)



† CO JSEM SI KOUPILA/ DOSTALA
Bohužel jsem za leden nepořídila ani jednu novou knihu, protože jich mám kupu z Vánoc a má knihovnička ještě přetíká knihami, které jsem nepřečetla, takže jsem se v tomto měsíci hrozně moc držela, abych zase něco nepořídila! Největší výzvou pro mě byl nový titul od mé nejoblíbenější Poznanski - Pět, po kterém jsem slintala hned od vydání. Teď už jen čekat, až jí budou mít u nás v knihovně!

--------------------------------------------

† CO JSEM PŘEČETLA
Pokud by vás zajímaly nějaké bližší recenze, tak dejte vědět dolů;) Některé už jsou na blogu, tak se nejdřív mrknětě sem, jestli jsem už náhodou na danou knihu recenzi nepsala:) Celkově bych řekla, že jsem toho ani moc nepřečetla, protože ve škole se doháněly poslední známky a tak jsem na to bohužel ani moc času neměla:(

x Raven - Lauren Oliver [★★★★] x
x Ještě než umřu - Jenny Downham [★★★★] x
x Girl Online - Zoe Sugg (Můj názor na GR) [★★★★] x
x Labyrint: Útěk - James Dashner [★★★★] x
x Eleanor a Park - Rainbow Rowell (recenze na blogu) [★★★★★] x
x Zbožňuju Londýn - Lindsey Kelk [★★★★★] x


Celkem: 6 knih
--------------------------------------------
† FILMY
x Now is good x
- Celkový námět byl hodně propracovaný, doporučuju! [★★★★]
x Řada nešťastných příhod x
- Skvělý film! Výborně vybrané herecké obsazení. [★★★★]
x Co s láskou x
- neuvěřitelně neuvěřitelný film. [★★★★★]

Celkově: 3 filmy


--------------------------------------------
† OSTATNÍ
Celkově mi leden uběhl až moc rychle. Sama bych snad i mohla říct, že se až stydím za to, kolik knih jsem tento měsíc přečetla. Bohužel jsem se musela těch pár týdnů soustředit na školu a četbu dohánět až teď úplně na konci, kdy jsem ulehla do postele s teplotami. Jelikož včera bylo vysvědčení, tak jsme s kamarádkou hned utíkaly do nákupního střediska, abychom si udělali radost. Já si z ušetřených penízků konečně koupila nová sluchátka a jedno tričko z H&M. Původně měl být na blogu haul post, ale zas tolik jsem si toho přeci nekoupila. 
Na konec tedy musím říct, že jsem vážně ráda, že je leden za námi, i když únor nebude o nic moc lehčí!  Z písniček jsem pro vás vybrala jednu od mého oblíbeného George Ezry:)


1 komentář:

  1. Pěkné shrnutí :) Taky jsem se snažila krotit a nehromadit nové knihy, ale Pět od Ursuly Poznanski je vážně těžké odolat :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za každý komentář! Moc si jich vážím:)