neděle 1. března 2015

SHRNUTÍ: Únor 2015

/Krásné nedělní poledne všem:)/
Dneska jsem tu s dalším shrnutím, i když bych se teď správně měla učit literaturu a všemožně se připravovat, protože březen bude opravdu hektický a chtěla bych být připravená. Zkoušky se blíží a já prokrastinuju jak nejvíc to jde. Každopádně slibuju, že se po tomhle článku opět vydám ke stolu k římské literatuře, věřte mi! Ve středu se jedu (možná) podívat na jednu školu do Prahy, tak doufám, že se mi tam bude líbit!
Na měsíční shrnutí se vždy hrozně těším, protože i já sama jsem zvědavá, kolik jsem toho dokázala přečíst (za únor nic moc, ale k tomu se ještě nedostaneme) nebo co jsem si všechno koupila. Pokud jste v únoru objevili nějakou novou skvělou knížku, tak mi rozhodně dejte vědět, moc ráda si jí přečtu:) Mějte se krásně a užívejte víkendu!:)

♥♥♥
† CO JSEM SI KOUPILA/ DOSTALA
V únoru se žádné velké nakupování nekonalo, ale něco málo se mi přece jen doma objevilo:) Začala bych asi knížkama, které jsem si objednávala kvůli škole, a to převážně češtinou a chemií. Osobně mi připadá, že jsem se za těch pár let, co na gymnáziu jsem, vůbec nic nenaučila a chtěla bych si to tak nějak všechno dát do pořádku:) 
Všechny učebnice mohu vřele doporučit, protože mi vážně moc pomáhají a pokud vás letos čeká maturita, rozhodně bych si je domů objednala!:) 
Na začátku měsíce jsem také neodolala a domů objednala slavný Wreck this Journal, na který jsem se moc těšila. Bohužel jsem nevěděla, že to budu mít s časem tak zlé, takže jsem bohužel vyplnila prvních pár stránek a knížka mi teď jen leží v šuplíku:( 

--------------------------------------------

† CO JSEM PŘEČETLA
Pokud by vás zajímaly nějaké bližší recenze, tak dejte vědět dolů;) Některé už jsou na blogu, tak se nejdřív mrknětě sem, jestli jsem už náhodou na danou knihu recenzi nepsala:) Na to, že si pořád stěžuju, jak nemám čas, mi připadá, že jsem toho přečetla docela dost. Takže s klidným srdcem mohu říct, že jsem na sebe dokonce i trochu pyšná!:D Četli jste nějakou? Co na ni říkáte?:)

x Bílá jako sníh, rudá jako krev -  [★★★★★] x
x Čtyřka - Veronica Roth [★★★★] x
x Zbožňuju Vánoce - Lindsey Kelk [★★★★★] x
x Hunger Games - Aréna smrti - Suzanne Collins [★★★★★] x
x The Fault in Our Stars - John Green [★★★★] x
x V pasti - Michael Northrop [★★] x

Celkem: 6 knih
--------------------------------------------
† FILMY
x Jana Eyrová x
- Byla jsem hodně zvědavá, jak se režisér s touhle klasikou popere, ale musím říct, že jsem byla mile překvapená:)  [★★★★★]
x S láskou, Rosie x
- Bohužel jsem se do kina nedostala a tak jsem si film stáhla a podívala se na něj doma. Obsazení herců bylo naprosto úžasné a já si film moc užila:) [★★★★★]
x Pařba ve Vegas x
- K tomuhle mě dokopala kamarádka. I když nejsem fanoušek akčních filmů, tak se mi tenhle moc líbil! [★★★★]
 x Na větrné hůrce x
- Ještě mi chybí posledních pár minut filmu, tak mi to snad odpustíte. Tenhle film jsme měli do školy na angličtinu. Bohužel se mi vůbec nelíbilo obsazení a celkově mě ani děj nezaujal:/ [★★]
 x Zápisník jedné lásky x
-  Nicholas Sparks je opravdu moje srdcovka a filmy jsou vždy odpočinkové a takové miloučké:) Opravdu jsem si tenhle film užila a chystám se teď i na knížku:)[★★★★]
 x Počátek x
- Film, kde hraje můj oblíbený Leonardo DiCaprio! Celkově bych asi film nedoporučila všem, protože je hodně o přemýšlení. Nicméně to mělo napětí, originalitu a to už vůbec nemluvím o výkonu herců.[★★★★]
x Milý Johne x
- Opět tu mám další film od Sparkse. Sama bych nejspíš i řekla, že tenhle příběh je můj nejmilejší a ten film byl naprosto úžasný! Knížku si samozřejmě také jednou přečtu:)[★★★★★]

x 50 Odstínů šedi x
- Ano, podlehla jsem. Nicméně musím přiznat, že se mi film líbil. Nebylo to tak strašné, jak někteří ve svých recenzí popisovali. Film jsem si užila. Nemohu říct, že je to jeden z mých oblíbených, protože není. Ale rozhodně je lepší než kniha:) [★★★★]
x Dopisy pro Julii x
- Další romantický film. Obecně bych řekla, že jsem se v únoru koukala jen na samé slaďárny. Ve srovnání s filmem ´Milý Johne´mi tento připadal trochu slabší, ale i tak jsem si ho moc užila:)[★★★★]

Celkově: Neskutečných 9 filmů

--------------------------------------------
† OSTATNÍ
V únoru se toho stalo strašně moc. Začala jsem se více učit, byla jsem na soutěži v angličtině a konečně si vyrobila mou vysněnou Memory Jar a začala si do ní dávat své vzpomínky. Ve škole jsme poslední týden v únoru měli také projekt, kdy k nám přijeli studenti z celého světa a prezentovali nám tradice z jejich zemí. Byl to úžasný zážitek a jsem moc ráda, že do toho moje škola šla. Chápejte, moje škola se nejradši účastní projektů jako každodenní zájezdy do jeskyní a tak dále.. musíte uznat, že tohle byla příjemná změna. 
Také jsem začala být více produktivní a více organizovaná. Uvědomila jsem si, co je pro mě v životě prioritou a za tou si teď podstivě stojím. Zjistila jsem, že škola je opravdu hodně důležitá a také jsem zjistila, že všeobecné gymnázium není nic pro mě. Vím, co bych v životě jednou chtěla dělat a půjdu si za tím. Doufám, že jsem si to v hlavně srovnala a v březnu už si jen půjdu za tím, co doopravdy chci. Únor byl pro mě měsíc rozhodování, ale celkově jsem spokojená s tím, k čemu jsem došla. 
Na druhou stranu teď mám takové špatné období, kdy se mi nic nedaři a stává se mi víc trapných okamžiků než obvykle. Ale tak, všechno nemůže být dokonalé, ne? 
Jak jste se v únoru měli vy?:))


3 komentáře:

  1. Opravdu jsi toho přečetla dost, o proti mně :D Snažím se dostat ke knížkám, které opravdu chci číst a už dost měsíců nemůžu :/ Trochu mě to štve. Stejně tak s filmy. Koukla jsem na nějaký snad kolem Vánoc, to je vše. :D Ale super tipy, do budoucna, snad se mrknu. :)
    A to je bezva, je důležité si utřídit myšlenky a zjistit, co v životě opravdu chceš dělat... Neboj, tohle období přejde! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak Bílá jako sníh, rudá jako krev mě hrozně láká a když vidím, kolika hvězdami jsi tu knihu ohodnotila, myslím, že se do ní dám také :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kromě x S láskou, Rosie x a x Na větrné hůrce x- jsem viděla taky všechny filmy :) A všechny se mi líbily. Hvězdy nám nepřály jsem jen viděla a asi poslední půlhodinu jsem brečela :D Podle hodnocení asi ještě popřemýšlím nad knížkou :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za každý komentář! Moc si jich vážím:)