sobota 18. dubna 2015

Moje knihovna

Krásné sobotní dopoledne všem!
Dnes jsem se rozhodla nafotit mojí knihovnu a ukázat vám ji :) To, co uvidíte na fotkách, tvoří tak 40% mé sbírky, bohužel ostatní knihy jsou na půdě v krabicích, protože se mi do poliček už nevešly;) I když se můj blog jmenuje rainbow bookshelf, tak moje knihovna duhová není. Ano, snažila jsem se to srovnat podle barev, ale nemohu říct, že by to bylo nějaké perfektní. Každopádně jsem s tím spokojená, svůj účel to plní;) Pokud jste i vy na svém blogu fotili svou sbírku knih, tak mi určitě pošlete odkaz do komentářů!:)


Tady je moje kupička knih, kterou mám u postele a právě čtu:)






19 komentářů:

  1. Nádherné! Vždycky všem závidím, když takhle vidím jejich plné knihovny :D Já doteď měla na knížky jednu jedinou poličku, ale od té doby, co jsem začala s recenzemi, se mi pořádně plní i nástěnná knihovna :D Zatím plná není, takže ji nebudu ukazovat, ale brzy to přijde. Kam budu dávat knížky pak, netuším :D Bydlím v paneláku, takže půdu nemáme :D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezká knihovna. :) Já jsem se stále ještě neodhodlala srovnat knihy podle barev, protože chci mít série u sebe. :D Ale moc se mi taková duhová knihovna líbí, takže uvidíme časem.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. No máš v nej naozaj pekné kúsky ! :3

    OdpovědětVymazat
  4. Musím říct že závidím.Vždycky když se koukám na cizí knihovničku tak si říkám "Jak je možné že mám zaplněné jen dvě poličky?". Pak si koupím nějaké knížky a myslím že je to lepší. Kouknu na cizí a mám stejnou otázku jako předtím.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná knihovna! Já mám knihovničku na dvě poličky, trošku širší než tvoje a řeším velký problém... Kam dávat další knihy? :D Už tam vůbec nemám místo, takže jsem ráda, když natrefím na někoho, kdo to s tím skladováním knížek taky nemá nejlehčí... Jinak, jsem ráda, že jsme u tebe našla docela dost knížek, které zdobí taky moji knihovnu :) A nedá mi to a musím říct, že ta tvoje výzdoba na knihovničce je naprosto dokonalá♥ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím místem to máme někdy vážně těžké:( A vždycky se najde nějaká další knížka, kterou si prostě musím koupit!:D Děkuju strašně moc za hezký komentář:))

      Vymazat
  6. Pekná knižnica i pekné kúsky! :))
    www.universeofwonderfulbooks.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherná knihovna, trochu ti závidím toho Harryho. :D :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezká knihovna, některé knížky bych si ráda taky přečetla :D

    OdpovědětVymazat
  9. Duhové knihovničky se mi celkem líbí, ale nemám ráda série odděleně, a občas to ně mě působí i dost chaoticky :D takže já knihy řadím podle nakladatelství.. a svou knihovnu zatím fotit nebudu jelikož mám za sebou knihy ve dvou řadách, až příští rok předělám pokoj, tak něco takového plánuju :) Každopádně moc hezká knihovna :)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásná knihovna :) Já jsem se ještě nedokopala k srovnání knihovničky, ale někdy to udělat musím. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Máš opravdu krásnou knihovničku! A hlavně krásně srovnanou a ještě i nějaké to místečko se tam možná najde :) To o té své říct nemůžu, mám málo místa a tak je knihovnička trochu stěsnaná a nepřehledná :) Koukám, že se asi budu muset pustit do nějakého přerovnání :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju strašně moc!:)) Jestli budeš předělávat, tak jí určitě potom vyfoť na blog! Moc ráda se potom na ni podívám:))

      Vymazat
  12. krásná sbírka knih :) plno titulů bych hned brala i do své :D

    OdpovědětVymazat
  13. Pěkná knihovna :D Já už si musela pořídit novou knihovnu, ale ta taky začíná být nebezpečně plná :D

    OdpovědětVymazat
  14. Moc pěkná knihovnička :D.
    To uspořádání se mi moc líbí, ačkoliv já sama mám knihy srovnané podlé sérií, protože se v tom pak lépe vyznám :).
    Super blog :D.

    OdpovědětVymazat
  15. Máš velice pěknou knihovničku a krásné kousky v ní. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Super sbírka! Je tam i můj oblíbený HP. :))

    OdpovědětVymazat
  17. Máš krásnou knihovničku. :) Já bych to takhle podle barev asi mít nemohla. :D
    Hodně mých oblíbených knížek. :) (Jojo <3 Harry <3 Křišťály <3 )

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za každý komentář! Moc si jich vážím:)