neděle 10. května 2015

První knižní blogová soutěž | VYHODNOCENÍ


Krásné nedělní poledne všem:)
Od dubna tu probíhala soutěž o dvě knihy - Mrazení a Zapomenutá a já tu jsem dnes s vyhodnocením:) Nejdřív bych chtěla všem moc poděkovat za všechny připomínky a tipy ohledně blogu, moc si jich vážím:)
Také mě už pár dní můžete sledovat na FACEBOOKU, takže pokud chcete tento blog sledovat i tam, můžete dát like:)
Ještě než se vrhnu na to vyhodnocení, tak bych měla trochu vysvětlit, jak jsem to nakonec celé udělala. Rozhodla jsem se udělat vyhodnocení pomocí papírků a losování, aby všichni měli stejné šance. Pečlivě jsem projížděla každou odpověď a každý komentář a potom psala vaše přezdívky na kusy papíru. Vedle jsem dělala tečky - modré, pokud jste měli zájem o knihu Mrazení, zelené, pokud jste více preferovali Zapomenutou. Jestli jste zaškrtli políčko "Je mi to jedno", tak jsem vám u jména udělala obě:)
No a úplně na konec snad už jen poznámka, že jsem tři holčiny do soutěže nezahrnula.
Chápu, že můj blog není aktivní zas tak dlouho a spousta lidí se o něm dozvěděla právě díky této soutěži. Tomu rozumím a jsem za všechny nové čtenáře nesmírně vděčná:)
To nic nemění na tom, že když přijdete na blog jen kvůli soutěži a potom také odejdete se vzkazem "Pokud mě nevybereš, tak ruším odběr," tak není mojí povinností vás do soutěže zapojit.

Soutěž v číslech:
Celkově se vás zapojilo 56 (když jsem soutěž zvěřejnila, tak jsem doufala maximálně v 10 lidí, takže strašně moc děkuju za krásné čislo:)
Z toho bylo vstupů dohromady: 216

Pokud jste nevyhráli, nezoufejte. Za pár týdnů chystám soutěž další, jelikož se mi poslední dobou nahromadilo pár knih dvakrát a tak bych je ráda poslala dál:)


No a kdo tedy vyhrál?:) Výherkyně ať mi pošlou do tří dnů email na eliska-krizova@seznam.cz s adresou, jinak losuju dalšího výherce;) Za fotky se omlouvám, začalo pršet a tak jsem musela trochu improvizovat:D

Knihu Mrazení..

A knihu Zapomenutá...





13 komentářů:

  1. Nevšimla jsem si, že máš i Facebook, ale hned jsem to likem napravila. :)
    Gratuluji vítězkám! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taktiež sa pridávam ku gratuláciam. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluju :) Sice mě mrzí, že jsem nevyhrála, ale přeju to vítězům :)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji a těším se na další sutěž do které se určitě budu muset zapojit i já :)

    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY, budu ráda, když se zapojíš!:)
    www.lovies47.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Vítězkám moc gratuluju! A jinak musí říct, že díky giveaway poznám občas spoustu nových skvělých blogů, které se hned stanou mými oblíbenými a tvůj blog je jedním z nich :) Takže neboj, já rozhodně rušit odběr nehodlám :)

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji! :)) jinak, já bych ty slečny také vyřadila, to, co napsaly, bylo nehorázné ;)

    OdpovědětVymazat
  7. tak nic no :( Už se těším na další soutěž :) .. Jinak já jsem na tebe taky narazila hlavně kvůli soutěži, ale tohle bych ti rozhodně nikdy nenapsala... Navíc teď na tvůj blog chodím docela pravidelně :)
    http://thereviewsforbooks.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za každý komentář! Moc si jich vážím:)