pátek 15. května 2015

VELKÁ LETNÍ SOUTĚŽ


Zdravím všechny u dnešního článku!:)
Na facebooku jsem vám psala, že jsem se rozhodla z mé knihovny pár knížek vyřadit a mnozí z vás mi psali na email, že byste uvítali soutěž:) Proto jsem pro vás pár knížek vybrala, abyste si mohli o ně zasoutěžit:) Ani jednu z knížek jsem předtím nečetla, tudíž jsou všechny nové:)
Opravdu se chci těchto knih zbavit co nejdříve, tudíž bude soutěž probíhat od 15.5. - 24.5.
Zúčastnit se mohou pouze čtenáři s českou doručovací adresou.

Jediná podmínka je sledování tohoto blogu přes GFC a vyplnění jednoduchého dotazníku. Výherců bude 7:)

FORMULÁŘ

Vyhodnocení bude na mé facebookové stránce (odkaz v menu), tudíž ji sledujte, aby vám výhra neunikla:)
EDIT 20:22 * také jsem se rozhodla jednomu výherci poslat tajemný balíček. Pokud máte zájem o tento balíček soutěžit, napište do poslední otázky heslo "Tajemná výhra."
Ti, co se přihlásili již před tím, než jsem sem tuhle zprávu dala, tak do této soutěže zařazuji automaticky:)

11 komentářů:

  1. Supr soutěž :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasná GA! Opravdu jsem nečekala až takové dárečky :) opravdu moc pěkné :)

    www.clairer-blog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Moc skvělá soutěž, budu si držet palce s výhrou bych se ráda podělila s mojí nejlepší kamarádkou a zároveň největší milovnicí knížek co znám :)

    OdpovědětVymazat
  4. Wow, to je skvělá soutěž o krásné ceny! :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za každý komentář! Moc si jich vážím:)