sobota 19. září 2015

KNIŽNÍ PŘÍRŮSTKY: Srpen 2015

Krásné sobotní odpoledne!:)
Dnes jsem tu konečně se srpnovými přírůstky, které jsem tu chtěla mít už začátkem září, ale kvůli stěhování píšu tenhle článek až teď. Nicméně srpen byl pro mě dost hektický, jelikož jsem sháněla poslední učebnice do školy a celkově se připravovala na odjezd do nového prostředí. Díky bohu je tohle vše za mnou a já snad už i mohu říct, že jsem si na to páteční a nedělní dojíždění trochu zvykla a nejsem z toho tak naštvaná a unavená jako začátkem září. 

Všechny tyto knihy byly koupené na naší malé dovolené v Jindřichově Hradci, kde jsem byla s rodiči asi v polovině srpna. S mamčou jsme si šly tedy hlavně pro Stříbrnou zátoku, jelikož máme doma od Jojo Moyesové všechny předchozí tituly a obzvlášť tahle nám tam nesměla chybět. Já pak také vyhlížela Oveho, jelikož jsem na něj četla spoustu pozitivních recenzí a zatoužila ho mít doma. Jsem v půlce a bohužel dost se čtením bojuju a nevím, jestli to vůbec dočtu:( Nejdelší jízda byla takovým spontánním nápadem, ale rozhodně toho nelituji (můj sen vlastnit všechny knihy od Nicholase Sparkse totiž stále přetrvává!) Anglicko/česká verze Sense and Sensibility nám jen tak náhodou skončila v košíku.. tak proč bychom ji nekoupily?

Do své čtečky jsem si také stáhla Modré hlubiny a Mysterium tremendum. Na obě knihy už můžete nalézt recenze na blogu. Také jsem si poslechla Ostré předměty, ze kterých jsem byla opravdu nadšená! Recenze je opět už napsána na blogu.
No a co vy? Jaké knihy jste si v srpnu koupili?:)

* Recenze na  Modré hlubiny
* Recenze na Mysterium tremendum
* Recenze na Ostré předměty

8 komentářů:

  1. Modré hlubiny vypadají hodně dobře :)

    OdpovědětVymazat
  2. Stříbrnou zátoku a Nejdelší jízdu bych si ráda přečetla. Od Jojo jsem četla sice jen jednu knihu a to Než jsem tě poznala, ale stačila pouze tato kniha na to abych si Jojo oblíbila. A o Sparksovy nemluvě. Nejdelší jízdu jsem viděla a tak jsem zvědavá na knihu. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nejdelší jízdu mám momentálně rozečtenou, ale pravděpodobně nedočtu. Knihy od Sparkse mám normálně ráda, ale tato si mě nezískala. Jsem zvědavá, jak se ti bude líbit :-)
    Pěkné přírůstky, o Modrých hlubinách jsem ještě neslyšela, asi se po nich podívám v knihovně :-)

    http://chaera-bookshelf.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Modré hlubiny mě taky začínají lákat

    OdpovědětVymazat
  5. Jo, na Modré hlubiny se těším :))

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělé přírůstky, Modré hlubiny se chystám dneska začít číst :D

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělé přírůstky, Modré hlubiny mě začínají lákat čím dál, tím víc..

    OdpovědětVymazat
  8. Tak na tu knížku od Gillian jsem zvědavá :) já četla Zmizelou a ta byla naprosto dokonalá! Ráda bych tě pozvala k sobě na giveaway :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za každý komentář! Moc si jich vážím:)