sobota 31. října 2015

Halloweenský knižní hop (31.10-11.11.)


Zdravím všechny u dnešní halloweenské soutěže!:) 
Říkala jsem si, že už tu opravdu dlouho nebyla žádná pořádná soutěž, tak jsem se rozhodla zapsat do knižního hopu a trochu vám to vynahradit. Původně jsem  chtěla dát do soutěže knížek víc, ale jelikož má blog za pár dní narozeniny, tak si je šetřím, abych vám za dva týdny mohla udělat radost ještě s větší giveaway. 
Halloweenský hop pořádá Vendea - na její blog se můžete podívat zde:) Přihlásit se mohou čtenáři s českou i slovenskou doručovací adresou.
Ještě bych chtěla moc poděkovat Knižnímu klubu za záložky, pohlednice a placky, které do soutěže věnovalo. Mám jich ještě spoustu, tudíž si o ně budete moci zasoutěžit i v narozeninové giveaway:)

   ~*~*~




4 komentáře:

  1. Ahoj, zvu tě na halloweenskou giveaway http://life-babylove.blogspot.cz/2015/10/halloweenska-giveaway.html#more

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle je pěkná soutěž. Spoustu blogů ani nepoznám, tak je jdu omrknout. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Doufám, že jsem nevyplnila formulář dvakrát :o

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za každý komentář! Moc si jich vážím:)