středa 11. listopadu 2015

1. BLOGOVÉ NAROZENINY - SOUTĚŽ (1/2) + vyhodnocení knižního hopu

Zdravím všechny u dnešní čtvrteční soutěže!:) 
Jak už jste z názvu jistě vyčetli, je tomu už rok, co jsem publikovala svůj první článek na rainbow-bookshelf.blogspot.cz. Za tu dobu jsem získala přes 200 pravidelných čtenářů, spoustu nádherných komentářů a hlavně nový koníček, který mě začal neskutečně bavit. Knížky jsou velkou součástí mého života a psát o nich mi dělá obrovskou radost. Moc dobře si pamatuju, že jsem více jak dva měsíce měla pouhého jednoho pravidelného čtenáře (mojí kamarádku), a když mi přibyl druhý, byla jsem tak šťastná, že jsem se do blogování ponořila úplně a začala přidávat pravidelněji. Tímto bych vám tedy chtěla za všechno poděkovat a na oplátku vám uspořádat další soutěž.

Ještě než začneme s jednotlivými pravidly, tak bych chtěla opravdu moc poděkovat nakladatelství Cooboo za všechny knihy, které do soutěže věnovalo. Knížek přišlo tolik, že jsem se rozhodla soutěž rozdělit na dvě části. Jen podotýkám, že v té druhé jsou novinky, které vyšly teprve nedávno!:)

Pravidla soutěže:

• Mohou se přihlásit čtenáři s českou i slovenskou adresou.
• Soutěž trvá od 12.11. do 9.12.
• Výherci budou 4 a mají 72 hodin na odpověď.
 • Do soutěže se přihlásíte pomocí soutěžního formuláře.
 • Výherci budou losováni pomocí random.org
 • Každý může formulář vyplnit jen jednou a soutěžit pouze o jeden vybraný balíček.


~*~*~
Balíček č. 1

~ Trilogie Drahokamy od Kerstin Gierové.
~ Tři záložky (dvě z nich věnoval Knižní klub)

~*~*~
Balíček č.2


 ~ Trilogie Divergence (Veronica Rothová)
~ Dvě záložky a visačka na dveře

~*~*~
Balíček č.3


~ Padlí andělé a Bohyně
~ Záložky a pohledy od Knížního klubu

~*~*~
Balíček č.4


 ~ Kniha o kapele 5 Seconds of Summer
~ Komiks Pupíky
~ Kniha Let the Rain Fall (podepsána autorkou)
~ Čtyřka (Veronica Roth)


No a kdopak vyhrál Halloweenský hop?:)
Michelle M.

Gratuluji!:)


12 komentářů:

  1. Skvělá soutěž a gratuluji k narozeninám. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zapomněla jsem, jestli jsem už vyplňovala nebo ne. Můžeš se mi prosím podívat? :-)

    OdpovědětVymazat
  3. U prvního balíčku máš napsáno, že Drahokamy jsou od Kiery Cass, pokud se nemýlím, autorkou je Kerstin Gier :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď jsem taky čučela:). Asi nám tady někdo přemýšlí nad Selekcí:D

      Vymazat
    2. Ajoo:D Děkuju moc za opravu!:)

      Vymazat
  4. Moc ti gratuluji! Do soutěže se moc ráda zapojím :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ja ti veľmi gratulujem a obdivujem, že máš toľko spoluprác. Aj ja by som chcelaa, ale nejak sa mi knižné spolupráce vyhýbajú, a ja pri tom tak veľmi milujem knihy :( Preto som totálne moc vďačná za spolupráce, ktoré sa mi naskytnú - z oblasti kníh. Inak držím palce, aby sa ti i naďalej darilo.


    Blog by Katy aktuálne i s GIVEAWAY o sadu na bielenie zubov

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za každý komentář! Moc si jich vážím:)