čtvrtek 10. prosince 2015

KNIŽNÍ PŘÍRŮSTKY: Říjen + Listopad

Zdravím všechny u dnešnícho čtvrtečního článku!:)
Podzim pro mě byl vždy obdobím knížek, nakupování v knihkupectví a plakající peněženkou v kabelce. Tento rok se mi však do cesty připletla nová škola a zvykání si na nové prostředí, tudíž jsem se se čtením beletrie mohla rozloučit a nadšeně se pustit do povinné četby. K tomu všemu jsem měla ještě čtecí krizi, při které mě každá kniha začala nudit už po pár prvních stránkách, což se také odrazilo na blogu, jelikož tu pár týdnů nepřibyl skoro žádný článek. 
V listopadu jste si mohli v rámci prvních narozenin zasoutěžit hned o několik sérií a novinek. Vítěze vyhlásím někdy v průběhu tohoto nebo příštího týdne hned s další částí soutěže. 

Do komentářů mi určitě napište, jaké je vaše nejoblíbenější cukroví, jelikož Vánoce se blíží (za dva týdny!!) a my se s mamčou rozhodly, že bychom už konečně mohly něco upéct. Já se upřímně nejvíce tuto zimu těším na lyžování, jelikož je to můj nejoblíbenější sport a těším se na něj už od konce minulé sezony. ♥

No a jaké knihy mi tedy od října přibyly v knihovně? Jako první tu mám recenzní výtisk od Martinusu - Čemu jsem věřila. Knížka mě opravdu mile překvapila a vy si na ni už můžete přečíst recenzi zde. Jen jeden rok jsem vyhrála v Halloweenským knižním hopu u Adélky
S mamkou doma vlastníme všechny české překlady Jojo Moyesové, tudíž nám novinka tohoto podzimu nemohla ve sbírce chybět! Krycí jméno Verity jsem vyhrála u Zašité v knihách a Lístky ve větru mi přišly v balíčku z Mega knih. Jaké knihy přibyly v knihovně vám?:)



4 komentáře:

  1. len jeden rok je skvelá kniha :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dívka již si tu zanechal vyzerá naozaj super. Inak nepoznám ani jednu knihu :(

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Páně ty si měla na ty výhry štěstí!Gratuluji :)
    Verity a Čemu jsme věřila bych si chtěla také přečíst :)

    OdpovědětVymazat
  4. Cukrovim se moc necpu, ale kdyz uz jo, tak hej nevim, ktere je moje nejoblibenejsi. :) Ja naopak lyzovani zrovna nemusim. Jsem fakt leva a jednou mi skoncila cizi hulka v nose... Divku jsem o vikendu docetla a Jojo opet nezklamala.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za každý komentář! Moc si jich vážím:)