středa 23. prosince 2015

The Courtship Book Tag

Přeji všem krásné středeční odpoledne!:)
Dnes jsem tu s jedním článek, který jsem v poslední době vídávala opravdu všude. Jedná se o Tag - do kterého mě sice nikdo nenominoval, ale nevadí -, ve kterém vám trochu více přiblížím mé nejmilejší knihy. Vím, že je teď na blogu trochu pusto, ale přes týden jsem v Praze na intru a zkrátka jsem si ještě nezvykla natolik, abych mohla psát recenze i tam. Budu moc ráda, pokud si 1-3 otázky vyberete a napíšete mi vaše odpovědi do komentářů! Moc ráda si je přečtu:)
Také bych vám tímto chtěla popřát nádherné Vánoce, spoustu zabalených knížek pod stromečkem a hlavně hodně zdraví a štěstí do Nového roku 2016.

~*~*~

1. Fáze - Prvotní přitažlivost
Knížka, kterou sis koupila kvůli krásné obálce.
I když bych sem mohla dát desítky krásných knih (zahrnující samozřejmě Selekci, Jojo Moyesovou a Druhou stříbrnou), tak jsem se nakonec rozhodla pro sérii "Zbožňuju" od Lindsey Kelkové.  
Líbí se mi jak barevná kombinace, tak i ta slečna sedící na lavičce (a to osoby na obálkách opravdu nemusím.) Celkově mohu všechny knihy od této autorky jen doporučit, jelikož je to takové milé oddechové čtení, které vám vykouzlí úsměv na rtech, ať už chcete či nechcete.


2. Fáze - První dojem
Knížka, která tě dostala svou anotací.
 
Pokud už můj blog čtete déle, víte, že Ursula Poznanski patří mezi mé nejoblíbenější autorky. Erebos jsem četla asi před třemi lety a rozhodně toho nelituji. Všechny knihy, které kdy Poznanski napsala, se staly těmi nejoriginálnějšími, které jsem kdy v životě četla. 

Pokud jste Erebos nečetli, zde si můžete přečíst anotaci. 




3. Fáze - Sladké řeči
Knížka, která tě dostala díky stylu, kterým je napsána.

Když jsem tuto otázku četla poprvé, okamžitě mě napadl právě Ostrov lhářů od E. Lockhart. Tato kniha je opravdu zvláštní. Věty nedávají smysl, kapitoly jsou až nepřirozeně krátké a většina děje stejně nedává smysl. I tak jsem si čtení této knihy strašně moc užila a pevně věřím, že se k ní ještě jednou ráda vrátím. 
Recenze zde.

"Je to neuvěřitelné, srdcervoucí čtení, které si zahrává s vaší myslí až do samého konce. Autorka má příběh plný pečlivě skrytých metafor, díky kterým budete stále ve střehu a nebudete moci knihu odložit."



4. Fáze - První rande
První díl série, který tě přiměl koupit si zbytek.
O knize Dítě číslo 44 jsem toho napsala tolik, že mám pocit, že vám ji jen v jednom kuse vnucuji. Ale to je v pořádku, protože tato kniha je opravdu skvělá a rozhodně stojí za to si ji přečíst. Myslím si, že neexistují slova, která by popsala, jak moc se mi tato série dostala pod kůži.  "Pro mě se Dítě číslo 44 stalo nezapomenutelným zážitkem plný lásky, nespravedlnosti, vražd a tvrdé pravdy o Stalinově vládě. Čtení jsem si naprosto užila a nemohla se od něho odtrhnout. Osobně si myslím, že by tato kniha měla být čtená, protože vám dokáže otevřít oči a ukázat, jak strašný byl život pod Stalinovou nadvládou."  Celá recenze zde.
 5. Fáze - Pozdní noční hovory
Knížka, která tě přiměla zůstat vzhůru celou noc.
Saeculum se pro mě stalo knihou minulého roku. Užila jsem si ho od začátku až do úplného konce a nemohla ho ani na chvilku odložit. Musím říct, že jsem četla jen málo knih, které by mě opravdu tak chytly, že bych kvůli nim zůstala vzhůru celou noc. Jsem bohužel ten typ člověka, který kvůli spánku udělá cokoliv, tudíž raději odkládá rozečtený příběh na ráno. Saeculum mě však tak napínalo, že jsem nemohla odolat a musela ho dočíst až do úplného konce. Pokud jste ještě nečetli, mohu jen a jen doporučit!

 6. Fáze - Vždycky v mé mysli
Knížka, o které jsi nemohla přestat přemýšlet.
Myslím si, že o této knize slyšel snad už úplně každý. Každý ji četl, každého se alespoň maličko dotkla. Nemohu říct, že by to pro mě byla kniha roku, ale donutila mě přemýšlet a to poslední dobou u knížek oceňuji snad úplně nejvíce. Poslední dobou máme v knihkupectví na výběr ze stovek různých románů, ale většina je o tom samém cliche, které snad už nikoho nemůže překvapit. Pokud hledáte opravdu kvalitní román, který ve vás zanechá spoustu myšlenek, tak Než jsem tě poznala je to pravé pro vás. Už když jsem knihu četla, tak jsem se k ní stále v myšlenkách vracela a těšila se, až se opět ponořím do příběhu a dozvím se, jak celý skončí.
 

 7. Fáze - Fyzické sblížení
Knížka, která tě zaujala tím, jaká je na omak.
O této otázce jsem přemýšlela opravdu dlouho, jelikož jsem ten typ člověka, který si spíš všímá obálky než materiálu, ze kterého je vyrobená. Nicméně mě jako první napadla Girl Online. Nevím, jak je na tom česká
verze, ale ta originální má vystouplá písmenka a obrázky jsou natištěné na jiný materiál než zbytek obálky. 
Recenze zde.


 8. Fáze - Setkání s rodiči 
Knížka, kterou bys doporučila rodině a známým.
Ach, moje milovaná Zlodějka knih! Mohla bych doporučit desítky knih, ale jak už jsem mnohokrát zmiňovala - co se líbí mně, obyčejně nesedí ostatním. Proto jsem zvolila klasiku, která u nás doma sklidila obrovský úspěch. 

Téma knih musí zahřát u srdíčka snad každého knihomola a celkový styl vyprávění musí zapůsobit na každého čtenáře!


 9. Fáze - Přemýšlení nad budoucností
Knížka nebo série, u které si jsi jistá, že ji budeš číst ještě mnohokrát.
Nejsem si jistá, jestli jsem o této knize na blogu mluvila dostatečně, jelikož mi připadá, že stále vyprávím o něčem jiném a k této srdcovce se dostanu jen málokdy. Život jedna báseň patří mezi mé naprosto nejoblíbenější knihy, a kdybych mohla, tak ji vychvaluju na každém kroku. Ne že bych přímo holdovala vztahu mezi učitelem a studentkou, ale příběh má v sobě zvláštní kouzlo, které vás uchvátí a nadchne. Moc doporučuji! 



10. Fáze - Sdílej lásku!
Koho do TAGu označuješ? 
Označuju úplně každého, komu se TAG zalíbil a rád by ho udělal! Budu moc ráda, pokud si 2-3 otázky vyberete a napíšete mi odpovědi do komentářů!:)


3 komentáře:

  1. Už cky v mé mysli vyzerá naozaj atraktívne. Kniha ma naozaj veľmi zaujala

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat. Blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Super tag :) Určitě ho v nejbližší době vyplním!

    www.burrowofthebookworm.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Nejsem si jistá, jestli jsem tenhle TAG dělala nebo ne... kAždopádně je super :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za každý komentář! Moc si jich vážím:)