čtvrtek 17. prosince 2015

VYHODNOCENÍ SOUTĚŽE

Zdravím a vítám všechny u dnešního článku!:)
Než se vůbec dostanu k tomu, na co jistě mnozí z vás čekáte, tak bych vám chtěla poděkovat za velikou účast a všechny ty krásné komentáře, které jste mi zanechávali. Jsem moc ráda, že se vám ceny líbily a rádi jste si o ně zasoutěžili!
V průběhu jsem dostávala spousty dotazů na otázku číslo 5 - moje nejoblíbenější autor/ka. Některé z vás snad uklidním tím, že tato otázka byla spíše pro zajímavost a do celkového slosování jsem vás počítala, i když jste napsali autora, od kterého jsem ještě nikdy nic nečetla:D Moje nejoblíbenější autorka je Ursula Poznanski, nicméně mám také moc ráda knížky od Stephena Kinga, Lauren Oliver, Raibow Rowell, Huntley Fitzpatricková a spousty dalších. 

I když bych moc ráda odměnila vás všechny, je to bohužel soutěž, tudíž vyhrají jen někteří z vás. Ale nezoufejte, jelikož zítra nebo pozítří se tu objeví druhá část!
Také bych se chtěla omluvit, ale výhercům nejspíš výhry nepříjdou do Vánoce. Jsem v Praze na intru a na poštu se dostanu až těsně před Vánoci. Můžete to třeba brát jako pozdní dáreček od Ježíška:)

Od výherců očekávám email s adresou do konce tohoto týdne. Jinak bych bohužel musela vybrat někoho jiného. (eliska-krizova@seznam.cz)

Počet zúčastněných: 90, celkem 201 vstupů

No a kdo tedy vyhrál?:))

Balíček číslo 1

http://i.imgbox.com/iAzKIc1l.png


Balíček číslo 2
http://i.imgbox.com/cMb3M66m.png


Balíček číslo 3
http://i.imgbox.com/FHa5Nxba.png


Balíček číslo 4
http://i.imgbox.com/LI7OZDU1.png

17 komentářů:

  1. 201 vstupů? Ty prďo, tak to nemám šanci :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jinak si k Vánocům přeju sérii Drakie a další spoustu knih :D
      TajnýJežíšek

      Vymazat
  2. Škoda, že jsem se nezúčastnila :/
    Jinak k Vánocům bych si strašně přála knihu Dash a Lily: Kniha přání nebo druhý díl Tetování krví :3 TajnýJežíšek

    OdpovědětVymazat
  3. K Vánocům si nic nepřeji, mám dceru a je mi přednější, aby ona měla hezké Vánoce :) TajnýSanta

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, gratuluju. Krásný způsob "otvírání" dárečků:D

    OdpovědětVymazat
  5. FAKT !! :O :O No nenee !!! já fakt vyhrála 4 balíček !! :3

    OdpovědětVymazat
  6. Tie darčeky sú super! :) Gratulujem výhercom. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Gratulujem víťazom. Škoda, že som nevyhrala (možno nabudúce).

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju vianočnú GIVEAWAY o kozmetiku, šperky ale aj knihy

    OdpovědětVymazat
  8. Já si přeji velkouuuuu hromadu knih a úspěšný konec zkouškového období :) TajnýSanta

    OdpovědětVymazat
  9. Chtela bych mooc Harryho :-) TajnyJezisek

    OdpovědětVymazat
  10. Na Vánoce si moc přeju nového ilustrovaného Harryho :) TajnýJežíšek

    OdpovědětVymazat
  11. Přeji si nějaké super knihy..:3 TajnýJežíšek

    OdpovědětVymazat
  12. Přeji si ilustrovaný Kámen mudrců :) Tajný Ježíšek

    OdpovědětVymazat
  13. úplne najviac chcem Band Merch 3DG (colonthree) a pokoj...Tajný Santa! (smile)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za každý komentář! Moc si jich vážím:)