úterý 12. ledna 2016

KNIŽNÍ PŘÍRŮSTKY: Prosinec 2015


Zdravím všechny u dnešního článku!:)
Oslavy Nového roku už jsou za námi a my se teď opět můžeme věnovat práci či škole a vylepšováním známek před uzavřením klasifikace. Všem studentům bych tedy ráda popřála hodně štěstí a pevné nervy s učením. Abych řekla pravdu, tak jsem si do nového roku slíbila psát více článků. To jsem však netušila, že nám na intru na celý leden vypojí wifi a já tak budu bez internetu, recenzí a nových videí na youtube. Proto po škole vždycky zaběhnu do nějaké kavárny, abych v rychlosti přečetla nové články mých oblíbených blogerů a načerpala trochu inspirace.
Musím se přiznat, že mi Neoluxor udělal obrovskou radost, jelikož ta jejich akce "Knihy bez DPH" je zkrátka skvělá. Natož když jste pilný student a vlastníte další karty, které se k této slevě sčítají. Zatím se docela držím, ale jelikož tahle akce za pár dní končí, tak se nejspíš neudržím a koupím si pár titulů, které doma zkrátka potřebuju.

V prosinci jsem nové knihy moc nenakupovala, ale přece jen se mi jich doma sešlo docela dost. Skleněný trůn jsem si spolu s Malým princem jednoho dne odnesla z Dobrovského. Malého prince jsem přečetla za chviličku a musím říct, že jsem v něm bohužel nenašla to kouzlo. Jen jeden den od Gayle Formanové jsem dostala k Vánocům.


Let it snow mě rozhodně překvapilo a mile naladilo na vánoční atmosféru. Mou nadšenou recenzi si můžete přečíst zde. Honeymoon in Paris jsem spolu s filmem a čokoládou dostala od své kamarádky k Vánocům.



Havraní bratrstvo jsem dostala v balíčku od mé další kamarádky. Bohužel jsem se k němu ještě nedostala, ale podle anotace vypadá skvěle! Utajovaný projev jsem dostala od maminky k Vánocům. Pokud už můj blog čtete déle, víte, že Dítě číslo 44 se stalo mou nejoblíbenější knihou roku 2015, tudíž se nemohu dočkat pokračování. Další knihou je Hitlerova dětská armáda, kterou jsem před pár dny dočetla a vy se můžete těšit na dlouhou nadšenou recenzi.


No a jako poslední tu mám pokračování Měděného jezdce - Letní zahradu a Taťána a Alexandr. Obě knížky si mamka koupila za splněné zkoušky. To bych však nebyla já, abych je hned po tom, co je dočetla nezabavila. Říká se, že v těchto knihách už je děj natahovaný a rozhodně nepředčí Měděného jezdce. I tak jsem zvědavá, jak se mi knížky budou líbit.

No a co nového jste si v prosinci koupili vy?:)


10 komentářů:

  1. Moc pěkné knížky Skleněný trůn a Malého prince mám taky ♥ :)
    http://fandombeforebloodcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé přírustky, těším se na recenzi knihy Hitlerova dětská armáda. Muselo to být zajímavé čtení.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. jen jeden den, Sněží, sněží.. a Malého prince jsem četla taky. :) Honeymoon in Paris vypadá skvěle! :)
    http://my-ideallife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké knížky :) Let it snow jsem četla a moc se mi to líbilo :) . Já se do neoluxoru teprve chystám tak uvidím co si odnesu :D

    OdpovědětVymazat
  5. Skleněný trůn mám už hodně dlouho v plánu si pořídit, ale jak je teď zkouškové, tak si říkám, že si dám oraz a pokud to všechno zvládnu, čeká mě pořádný nákup v knihkupectví ^^ XD

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné přírůstky :-). Na Měděného jezdce se také chystám :-).

    OdpovědětVymazat
  7. Parádní přírůstky, do Měděného jezdce se chystám pustit, slyšela jsem na něj samou chválu.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné přírůstky! :)
    Mně se bohužel kniha Dítě číslo 44 nelíbila a ani jsem ji nedočetla,což mě štve.
    Měděného jezdce i Skleněný trůn mám ve čtečce,tak snad si na ně brzo udělám čas :)
    A knihu Let it snow mám v češtině v knihovně jako výhru,ale asi si ji nechám až na příští Vánoce :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám doma akorát Let It Snow, ale to už jsem kupovala docela dávno :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za každý komentář! Moc si jich vážím:)