pátek 12. února 2016

KNIŽNÍ PŘÍRŮSTKY: Leden 2016


Zdravím všechny u dnešního článku!:)
I když se to může zdát neuvěřitelné, tak máme za sebou první měsíc roku a s ním i začátky všech knižních výzev a měsíčních shrnutí. Leden byl pro mě hlavně ve znamení písemek a uzavření klasifikace. No a i když jsem byla hodně vystresovaná, tak jsem vše úspěšně zvládla a třicátého ledna si odnesla vysvědčení se samými jedničkami. 
Na blogu jsem hned s příchodem nového roku změnila pár drobností - přidala přehlednější navigaci do menu, přeházela štítky a vymazala nepotřebné věci. Můžu tedy už konečně říci, že jsem spokojená a vyznám se ve svém vlastním blogu. 
Také jsem ukončila některé spolupráce, jelikož knih mám doma mnoho a na nové stejně nemám místo. 

V lednu měl Neoluxor obrovské slevy, tudíž většina přírůstků byla pořízena za skvělé ceny. Jako zabít ptáčka jsem si chtěla přečíst už hodně dlouho. Na It´s kind of a funny story mě nalákala kamarádka a zatím koupě vůbec nelituji. Izolovaného jsem dostala k recenzi, kterou si můžete přečíst zde

Na databázi knih jsem si poté z druhé ruky koupila Jsou světla, která nevidíme. Za vysvědčení jsem dostala dvě knížečky, ve které jsou vysvětleny nejčastější chyby, které Češi v angličtině dělají. Pro pokročilé angličtináře to opravdu není, ale knížky mě pobavily, tudíž svůj účel splnily.
No a jak jste se měli v lednu vy?:) Co jste si koupili v knihkupectví nového?:)



18 komentářů:

  1. Krásné přírůstky! :)
    Jsou světla,která nevidíme a Izolovaného bych si chtěla také pořídit :)
    Přeji příjemné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jako zabít ptáčka právě začínám číst :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jako zabít ptáčka právě začínám číst :)

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny knihy se mi líbí, ale Jsou světla, která nevidíme obzvlášť! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné knihy! Moc se těším na recenze :)
    fiamorisrunning.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Knihy vyzerajú super. Jako zabít ptáčka ma celkom láka :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
  7. Izolovaný <3 Kniha mě láká hodně, ale nevím jestli si jí mám koupit.
    Máš velmi krásné přírůstky a už se těším na recenzi :)

    http://lucytejchmanova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné kousky :) Izolovaný se mi líbil :)

    OdpovědětVymazat
  9. Svetla by me taky zajimaly, ale ta sirka je hrozna :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkné přírůstky! Nad "Jsou světla, která nevidíme" stále přemýšlím a zatím jsem se ke koupi nerozhoupala. A na "Jako zabít ptáčka" se zase strašně dlouho chystám, byť mám knihu v knihovně roky.
    Přeji pěkné počtení a budu se těšit na recenze!
    Pěknou neděli,
    K

    http://thebooktalkblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné přírůstky :) Právě jsem si z knihovny přinesla Izolovaného a nejradši bych se do něj hned pustila :)

    OdpovědětVymazat
  12. Vidím, že jsi stejný knihomol jako já :D Taky chodím na databáze knih, je to super stránka :) No, já teď dočetla Divočinu a Deníky, chystám se teď ještě dočít Body Book, Mysl je mocný lékař a Neumím tančit po špičkách :3 Každopádně Divočinu doporučuji, je i film :)

    OdpovědětVymazat
  13. Pěkné přírůstky! Snad se Ti bude líbit Jako zabít ptáčka - tu knížku mám hrozně ráda, vlastně je to jedna z mých vůbec nejoblíbenějších :)

    OdpovědětVymazat
  14. Wow, samé jedničky, gratuluji. Jsi v devítce, nebo v prváku? :)
    Máš to tu fakt přehledné a útulné. :)

    Na Jako zabít ptáčka jsem sama zvědavá. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ani jednu knihu neznám, ale vypadají skvěle! :) (Já se osobně vůbec pravidlem "Nesuď knihu podle obalu" neřídím)

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj :) Kde jsi prosím sehnala knížku It's kind of a funny story? Já už ji aspoň měsíc sháním, ale v žádném kamenném ochodě jsem ji ještě nenašla.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za každý komentář! Moc si jich vážím:)