čtvrtek 14. července 2016

KNIŽNÍ PŘÍRŮSTKY: červen 2016

Zdravím všechny u dnešního článku:)

Červen utekl jako voda. Jako kdyby to bylo včera, co jsem dotahovala známky na pololetní vysvědčení, oslavovala narozeniny a slavila Vánoce. V červnu jsem knihy skoro vůbec nenakupovala, jelikož jsem na to zkrátka neměla čas. Musím říct, že mi návštěvy knihkupectví dost chyběly, tudíž jsem si to v červenci vynahradila a z Neoluxoru si odnesla hned několik novinek. Abych se ale vrátila k minulému měsíci... v knihovně mi přibyly tři knížky. První z nich jsem dostala od školy k vysvědčení, což mi udělalo neskutečnou radost. Myslím, že se k ní v nejbližší době nedostanu, ale i tak se těším, až si k ní jednou sednu a přečtu si ji. Od kamarádky jsem dostala doporučení na knihu Hrdina, která popisuje životní cestu několika slavných lidí, jejich začátky, úspěchy a neúspěchy. 14 000 Things to be happy about jsem dostala jako pozdní dárek k narozeninám od kamarádky. Jak jste se v červnu měli vy?:) Jaké knížky vám udělaly největší radost?

3 komentáře:

  1. Jéééj. Hrdinu som čítala a je fakt super :) Troška mi však vadí, že je delený na dni, nakoľko ja takéto knihy čítavam za jeden deň a potom nad ním rozmýšľam :) Takže sa dá povedať, že dodnes som ešte neprečítala knihu. Ďakujem však za tip, myslím si, že je teraz tá správna chvíľa vrátiť sa k nej.

    Čo je dobré to musím mať aj s GIVEAWAY o knižku a Poo Pourri

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné novinky. Ani jsem nevěděla, že Wordsworth Classics vydalo v tomhle provedení i Idiota, budu po něm muset mrknout. Užij si čtení a měj se krásně! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Idiota v tomhle vydání máme doma taky, tahle edice se mi moc líbí! :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za každý komentář! Moc si jich vážím:)