pátek 28. října 2016

Mé nejoblíbenější filmy

 Vítám všechny u dnešního článku!:)
Už dlouho jsem plánovala sepsat článek o filmech, ale nikdy jsem se k tomu nedostala. V poslední době se však sledování filmů stalo mým velkým koníčkem, a tak jsem se rozhodla vám doporučit ty, na které nedám dopustit. Jsou to filmy různých žánrů, tak snad vás nalákám alespoň na jeden z nich.

Pomáda (1978)
Miluju muzikály. Nejraději bych je sledovala dvacet čtyři hodin denně a nikdy nepřestala. Pomádu 
jsem si zamilovala hned od prvního zhlédnutí a mohu ji vřele doporučit úplně všem. Jsem si jistá, že alespoň jednu písničku si budete zpívat společně s herci, ať už se jedná o You´re the one that I want nebo Greased Lightnin'. Byl natočen i druhý díl, ale osobně si myslím, že se prvnímu nemůže vyrovat vůbec nic.

Zůstaň se mnou (2014)
Je zvláštní, že zrovna tento film jsem viděla nejméně desetkrát. Osobně romantické filmy moc nemusím, ale zrovna Zůstaň se mnou je jiné, než všechny ostatní. (A nebo možná není, to záleží na úhlu pohledu.) Nicméně je to právě atmosféra, která mě na tom baví nejvíce. Pokud byste chtěli doporučit film pro studené podzimní večery, rozhodně se s tímto nespletete.

Anthropoid (2016)
Životní příběh Jana Kubiše a Josefa Gabčíka zná dnes už celý svět. A pokud jste tuhle zfilmovanou verzi ještě neviděli, utíkejte do kina, protože je na to nejvyšší čas. I když se jedná o americký film, najdete v něm známé české tváře a rozeznáte pár pražských míst. Film je věrný skutečnosti (musela jsem si udělat výlet do kostela v Resslově ulici, víte) a dobové fotografie vyvěšené na zdech kostela opravdu odpovídají snímkům, které uvidíte na plátně. Doporučuji.

Než jsem tě poznala (2016)
Jojo Moyesovou zbožňuju, proto není divu, že jsem se na zfilmovanou verzi její nejpopulárnější knihy musela vydat do kina. Myslím, že není potřeba příběh Lou zdlouhavě představovat. Pokud by vás zajímala má recenze, můžete se podívat zde

Záhada hory mrtvých (2013)
Dokumentární film o studentech, kteří se rozhodnou zjistit příčinu zmizení skupinky lidí v horách. Pokud jsem četla dobře, tak se jedná o skutečnou událost, která se opravdu stala. Nevím, jestli je to strašidelné, ale před třemi lety jsem se na to koukala s jedním okem zavřeným a druhým zakrytým dlaní. Ale dejme tomu, že jsem ještě thrillery neměla ráda tak moc jako dnes, takže to mě omlouvá. Rozhodně to stojí za to, ať už máte rádi thrillery nebo ne.

Fantom opery (2004)
Už jsem zmínila, že miluju muzikály? Fantom opery je nádherně zpracovaný film, který vypráví příběh netvora žijícího pod operou, skládajícího neuvěřitelné skladby. Pokud milujete hudbu nebo romantiku, nebude pro vás Fantom opery krok vedle.

Co s láskou (2014)
Dobře, možná mám ráda romantické filmy. Zkrátka záleží na náladě a ročnímu období. Nicméně filmy podle Nicholase Sparkse romantické jsou. A to hodně. Podle mě jsou i sladší než cukrová vata a zmrzlina dohromady. Ale na tom teď vůbec nezáleží, protože Co s láskou je krásný film, který ve vás probudí tolik emocí, že i po dokoukání budete chvíli brečet, chvíli se smát, chvíli na všechno nadávat a chvíli jen koukat do zdi a přemýšlet nad smyslem života. Asi to není film pro každého, ale pokud chcete něco romantického, Nicholas Sparks vás nikdy nezradí. 

Jaké jsou vaše oblíbené filmy?

8 komentářů:

  1. Fantom opery je překrásný film a Pomáda klasika. Na Než jsem tě poznala jsem koukala v týdnu a moc povedené.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Pomáda a Než jsem tě poznala! Miluju je ! :) Hezký článek :) Měj se hezky :)
    http://knihy-srdcovka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. K tomuto článku vlastně nemám co říct, protože jsem žádný film neviděla! Ale aspoň mám dobré tipxy :)

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju film Než jsem tě poznala, na ten bych mohla koukat často :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  5. Než jsem tě poznala je pěkný film, ale na knihu to nemá ani náhodou :) A za ostatní tipy děkuji. Já mám momentálně na blogu také nějaké filmové tipy :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  6. Mojou poslednou srdcovkou sa stál film Longest ride - Najdlhšia jazda. Je to síce romantika, ale podľa mňa s veľmi pekným príbehom aj pointou a čo sa mi strašne páčilo, že vo firme sa prelínali ako keby 2 deje, čo inak nemám rada, ale v tomto filme to bolo veľmi dobre zapracované :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pomáda a Predtým ako som ťa poznala vedú :3 TOPky.

    OdpovědětVymazat
  8. Pomáda je klasika! :) A ta novinka Anthropoid..na tom byl kamarád a prý ho to trochu zklamalo, ale to je asi věc názoru :-)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za každý komentář! Moc si jich vážím:)