pondělí 2. ledna 2017

Nejoblíbenější knihy za rok 2016

Všechny srdečně vítám u dnešního článku!:)

Už minulý rok jsem dělala souhrn nejoblíbenějších knih za uplynulý rok, tudíž jsem se rozhodla něco podobného udělat i tento rok. Problém však je v tom, že nemám moc z čeho vybírat, jelikož byl rok 2016 na knihy opravdu chudý. Na čtení jsem měla času spousty, ale zkrátka se toho tento rok sešlo tolik, že jsem většinou na čtení neměla chuť, což mě moc mrzí. Mám za sebou nespočet čtecích krizí, tudíž vám ani nebudu říkat konečné číslo přečtených knih, jelikož bych se tu propadla hanbou. Oproti minulému roku jsme přečetla zhruba o 20 knih méně, tak doufám, že pro mě bude rok 2017 plný knižních objevů a spousty napsaných recenzí!
I když jsem letos moc nečetla, musím říci, že jsem na druhou stranu zhlédla více filmů než kdy dříve.
Rok 2016 byl na knihy velmi neúspěšný, ale kdybych ho měla celkově shrnout, byl pro mě tento rok velkým posunem v soukromém životě. Naučila jsem nespočet nových věcí, dostala se přes obtížné situace, zamilovala se do muzikálů a našla vášeň pro historii. Takže nakonec to snad nebyl tak špatný rok:)
Nezapomeňte mi do komentářů napsat jednu vaši nejoblíbenější knihu!:)

It´s kind of a funny story
Na tuhle knihu jsem chtěla napsat recenzi tak strašně dlouho, ale připadalo mi, že ať už bych napsala cokoliv, nikdy bych slovy nedokázala vyjádřit, jak moc pro mě tento příběh znamenal. Kniha je o chlapci, který měl ve svém životě vše, co by mohl mít. Byl neskutečně chytrý a dostal se na vysněnou školu, nicméně po nějaké době byl pro něho stres z nedokončeného úkolu nebo neodevzdané essaye nesnesitelný, a tak skončil v psychiatrické léčebně. Za mě nejlepší kniha tohoto roku. 

Odkaz na goodreads.com / hodnocení 5 hvězdiček


Izolovaný
Strašidelné knížky jsou zkrátka mou posedlostí, tudíž bylo naprosto jasné, že se něco podobného v mém seznamu objeví. Na knihu Izolovaný jsem psala i velmi nadšenou recenzi, na kterou najdete odkaz zde.

Jedná se o brilantně promyšlený příběh, ve kterém si s námi autor hraje a podstrkuje nepravdivé informace. Kniha navíc obsahuje spoustu dějových zvratů, které vás přišpendlí na místě a donutí ve čtení pokračovat. 

Odkaz na goodreads.com / hodnocení 5 hvězdiček

Polámané panenky
Další ze série hororových příběhů, které se mi tento rok dostaly pod kůži. Polámané panenky jsou must-have pro nadšence strašidelných příběhů, kteří si potrpí na mrazivé zvraty a nějakou tu krev okolo. Recenzi na blogu najdete tady.
Tato kniha byla nabitá akcí, místy nechutná, místy zajímavá a až děsivě reálná. To, co vás ke knize doslova připoutá, jsou konce, které jsou zakončené o překvapivé zvraty, které vás donutí pokračovat dál, i když se vám únavou zavírají oči a vy máte před sebou dlouhý den v práci.
Odkaz na goodreads.com / hodnocení 5 hvězdiček 

Dívka ve vlaku
Rozhodně nejočekávanější kniha tohoto roku. Četla jsem na ni spoustu názorů, ale za mě Dívka ve vlaku rozhodně jedno velké překvapení. Do kin se tento rok uvedl i film, který mě na druhou stranu vůbec nezaujal. Jak jste na tom vy? Líbilo se vám filmové zpracování? 
Pokud byste se chtěli o titulu dozvědět něco více, na blogu najdete sepsanou recenzi zde.

Odkaz na goodreads.com / hodnocení 5 hvězdiček


Poslední dopis od tvé lásky
Jojo Moyesovou zbožňuju a její knihy bych mohla číst pořád a nikdy nepřestat. Tento titul jsme doma s mamkou měli už nějaký ten pátek, tudíž jsem si ho rozhodla vybrat pro své letní čtení. Myslím, že od této autorky neexistuje kniha, která by mě kdy dokázala zklamat. Proto jestli jste alespoň trochu romantické duše, rozhodně bych Poslednímu dopisu od tvé lásky dala šanci.
Na blogu najdete recenzi zde.

Odkaz na goodreads.com / hodnocení 5 hvězdiček

6 komentářů:

  1. Kniha izolovaný má veľmi oslovila. Už som o nej čítala viac recenzii a tak si už na ňu brúsim zúbky :) po tvojom príspevku však po nej musím určite siahnuť

    OdpovědětVymazat
  2. Já naopak Dívkuve vlaku zařadila mezi zklamání.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. O Dívce ve vlaku jsem taky slyšela :) Jinak za mě je knihou roku 2016 určitě trilogie Labyrint, která v knižním provedení nesahá na filmovou verzi ani po kotníky :) Jinak krásný nový rok!
    www.lucastirska.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ráda bych se pustila do Dívky ve vlaku - nejprve do knihy, pak do filmu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Miluju Moyesovou! ♥ Sice jsem od ní četla jen Než jsem tě poznala, ale to byla láska na první pohled! :D Knihu Poslední dopis od tvé lásky mám v knihovničce, čeká tam na mě, stejně jako Dívka, kterou si tu zanechal, kterou jsem si půjčila v knihovně. :D Zároveň se chystám na Dívku ve vlaku. Jak tedy na knihu, tak i na film, a doufám, že mě to nezklame. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné shrnutí. Zaujala mě ta první kniha o tom chlapci. Jestlipak bude i v čj..

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za každý komentář! Moc si jich vážím:)