sobota 8. dubna 2017

Krabice plná kouzel aneb Tip na dárek pro fanoušky Harryho Pottera


Máte doma nebo v okolí vášnivého milovníka Harryho Pottera a nevíte, čím ho k narozeninám obdarovat? Moje ségra vymyslela něco, co jen tak nějaký fanoušek mít doma nebude! K narozeninám mi dala krabici plnou kouzelných předmětů, a tak mě napadlo, že by to mohla být i skvělá inspirace pro ty z vás, kdo zrovna netuší, co za dárek dát svým kamarádům. Jsem si jistá, že zrealizování zabere spoustu času (už jen složit krabičku na kouzelné fazolky muselo být něco), ale věřte mi, že tímto dárkem sklidíte obrovský úspěch. 

Rozhodně musíte začít vytisknutím dopisu od Minervy MacGonagalové, ve kterém sděluje přijetí do Bradavic a seznam učebnic, které jsou pro první ročník nutné. Myslím si, že tenhle dopis chtěla dostat spousta z nás! 
Poté můžete pokračovat tím, co byste chtěli ve své kouzelné krabičce mít. Jelikož jsou tyto předměty na e-shopech předražené, doporučuji se po nich podívat na ebay.com. Seženete tam úžasné přívěsky za pár korun, kouzelnou mapu i pero na psaní!
Skvělý nápad je i doplnit dárek o knížku, která potěší každého čtenáře. Jelikož miluji čtení v angličtině (a tenhle titul doma ještě nemám), dostala jsem nové vydání Fantastických zvířat. Místo kouzelných fazolek bohatě postačí jelly beans a žábu můžete vyměnit za ručně vyrobenou čokoládovou dobrůtku. (Jestli se na vyrábění čokolády necítíte, můžete třeba žábu jen vytisknout.)
Vše zabalte a máte hotovo! Ještě jednou děkuji ségře za skvělý dárek a doufám, že vám dal alespoň trochu inspirace!

P.S: Pokud se cítíte na něco navíc, doporučuji zkusit veganský rozsedlý dort od Hagrida ;)

9 komentářů:

  1. Skvělý nápad! Vím o několika lidech kterým bych tímhle dárkem udělala radost :) Asi se nechám inspirovat! :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je super nápad! :)
    Jinak mám pocit, že jsem tento dort viděla na facebooku ve skupině s veganskými recepty.. je to možné? :) Už tehdy jsem ho strašně obdivovala, je skvělý! :D:)

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, to je opravdu kouzelné! Ségra si s tím opravdu dala záležet. Bohužel nevím o nikom, z mých blízkých přátel, kdo by takovou krabici pořádně ocenil, ale nápad je to úžasný. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak toto je skutočne paráda. Tá torta by mi ani nenapadla :). Taky list by tiež potešil :3 :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké!
    Docela bych to chtěla :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tak toto je naozaj úžasné. Za mňa veľký plus

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera :) Tak přesně takovou krabici bych chtěla :D Hlavně tu mapu a dopis o přijetí do Bradavic, ten jsem kdysi nedočkavě vyhlížela :D

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za každý komentář! Moc si jich vážím:)