sobota 17. ledna 2015

SHRNUTÍ: Prosinec

/xx Hiii/
Krásné pozdní odpoledne všem. Je skoro konec ledna a já tu jsem se shrnutím za poslední měsíc roku 2014. (Trochu opožděně,hehe:D) Taky vám to tak hrozně moc utíká? (Deep.Deep.Deep.) Dneska mám hroznou náladu, don´t judge me. Začalo pršet a ten nádherný sníh se začíná měnit v rozbředlou sračku. Anskjdvns, prostě budem předstírat, že vůbec nejsem naštvaná. (Liar.) Víte, co bylo perfektní? Silvestr. Neříkám, že jsem se opila (v mém věku bych to mohla zkusit maximálně tak džusem, hehe), ale do půlnoci jsme lyžovali a bylo to.. úžasný.
 Každopádně shrnutí dělám tento měsíc poprvé, takže.. lemme seznámit vás s tím, jak to bude probíhat. Nejdříve vám sem dám všechny knihy, které jsem si za minulý měsíc koupila (na oblečení budou hauly, hehe.) a potom také knihy, které jsem za měsíc přečetla. Samozřejmě vás budu otravovat i s mýma songama of the month a filmama. No a poslední bude random - to slovo je poslední dobou moje favourite. No a tam se budu vykecávat o naprostých blbostech, který stejně nebudou nikoho zajímat, hehe.
† CO JSEM SI KOUPILA/ DOSTALA
V prosinci byly Vánoce (omg, you don´t say), takže jsem samozřejmě pár knížek i dostala.



Začínáme odzpoda - knihou "Poslední dopis od tvé lásky" od Jojo Moyesové, kterou jsem si hrozně moc přála, protože její kniha "Než jsem tě poznala" mě úplně nadchla, takže na tuhle jsem hrozně moc zvědavá! Další knihu jsem dostala od mýho zlatíčka Lexinky v dopise, a to "Bitvu o Labyrint" ze série Percyho Jacksona.
Girl online: Tuhle knihu jsem si objednávala s kámoškou před Vánocemi, protože jsme ji vážně moc chtěly, tak jsme si řekly.. proč ne? Zatím jsem někde ve třetině a je to vážně skvělý!
Zbožňuju Londýn: Tohle mi doporučila opět moje skvělá kámoška, která na to slyšela spousty ohlasů.. no.. a tak jsem si to prostě k Vánocům musela pořídit!:D
Eleanor a Park: Tohle bylo na mém wishlistu na prvním místě a jsem neskutečně ráda za to, že jsem jí dostala ♥♥ Ještě jsem jí nečetla, protože můj seznam nepřečtených knih nabírá neskutečným rozměrům, ale až dočtu Girl, tak se na tuhle určitě hned vrhnu :3
Girl you left behind: Je to anglická knížka od mé nejoblíbenější autorky (Jojo Moyes háštég 3, hehe) a je to vlastně jediná knížka, kterou jsem si koupila sama a to hned na začátku prosince. Ještě jsem jí ani neotevřela (Vidíte, jak jsem strašná?!)
No a nakonec tu mám také mojí nejoblíbenější triologii Hunger games, protože si připadám krapet pozadu, když jsem to ještě nečetla (don´t judge me:O) A na to se samozřejmě taky hrozně moc těším ♥

--------------------------------------------

† CO JSEM PŘEČETLA
Kdyby vás zajímala nějaká bližší recenze, tak pište do komentářů. Já se však dneska cítím extra líně, takže vám je sem jen vypíšu, hehe. Před tímto blogem jsem ještě měla blogspot plný recenzí a na některé knihy jsem ještě stihla recenze sepsat, takže ty vám dyštak hodím do odkazů;)

x Útěk z Treblinky (II. sv. válka) - Chil Rajchman [★★★★★] x
x Anne Franková (II. sv. válka) (recenze) [★★★★★] x
x Esej o tragédii - Elizabeth LaBan [★★★★★] x
x Saeculum - Ursula Poznanski (recenze) [★★★★★] x
x Aliance - Veronica Rothová (recenze) [★★★★] x
x Zapomenutá - Catherine McKenzie (recenze) [★★★] x
x Ztracená naděje - Colleen Hooverová (recenze) [★★★★★] x
x Papírová města - John Green (recenze) [★★★★] x
x Hana (Delirium 1.5) - Lauren Oliver [★★★] x
x Annabel (Delirium 0.5) - Lauren Oliver [★★★★★] x
Celkem: 10 knih

--------------------------------------------

† FILMY
x Frozen - ledové království x
- lidi! Konečně jsem po roce viděla tuhle pohádku!!:D A byla naprosto skvělá:3! ♥♥ [★★★★★]
x Pýcha a předsudek x
- Miluju pana Darcyho celým svým srdcem ♥:D [★★★★★]
x Labyrint - útěk x
- Do kin jsem to bohužel nestihla a tak jsem si opožděně film stáhla. Byl perfektní!! [★★★★★]
x Talisman x
- Ten film byl skvělej:3 Nebo spíš Zac Efron odvedl opět skvělou práci. [★★★★★]
x Hostitel x
- Ten film mě bohužel vůbec nenadchnul :( Možná tak jen ti sexy herci :3 [★★★]
x Hobit 3 x
- Byli jsme na něm s rodinou úplně na konci prosince :)) [★★★★]
Celkově: 6 filmů
--------------------------------------------

† OSTATNÍ
Minulý měsíc byl zkrátka hektický. Vlastně jsem si ani pořádně neuvědomila, že byly Vánoce, protože mi ten rok sakra rychle utekl. Ve škole toho chtějí hrozně moc, takže jsem si aspoň mohla trochu odpočinout a pořádně se podívat na látky, které jsem nepochopila a dodělat si všechny úkoly, které jsem ještě neodevzdala. To jsem samozřejmě v prosinci nepodnikla a tak se na to musím zaměřit teď, začátkem ledna. Držte mi palce.
Dále konečně můžu chodit lyžovat (my bae:3), za což jsem teda hrozně moc ráda. Taky nám nasněžilo, ale počasí se mi tu rozebírat moc nechce (Mrrr:P)
No a co vy? Jak jste se v prosinci měli? :))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuju za každý komentář! Moc si jich vážím:)