sobota 28. března 2015

BOOK HAUL | Když pošlete knihomola nakupovat...

 Přeji všem krásné sobotní poledne:) Ve čtvrtek jsem měla cestu do Prahy kvůli různým pohovorům, a tak jsme se s mamkou rozhodly zaběhnout do knihkupectví a udělat si radost:) Nakonec jsme překonali náš osobní rekord, protože 6 knížek za den... to je pro nás opravdu dost! Jsme ze všech knížek nadšené a hrozně jsme si to spolu užily:)) Udělaly jsme si takové holčičí odpoledne a zašly dokonce i do Starbucks - moje maminka to tam moc ráda nemá, ale kvůli mně si tam to kafe objednala♥:D No, já už to nebudu moc zdržovat. Určitě dejte vědět, jestli jste některou z knih četli a jak se vám líbila!


Dech - Sarah Crossan: Na tuhle knihu jsem měla zálusk už strašně moc dlouho! A když jsem jí viděla v Neoluxoru jen za 59,- tak jsem ji tam prostě nemohla nechat!:)
Ahoj z nebe - Laurie Frankelová: Po téhle knížce jsem se v levných knihách už dlouho ohlížela, a tak jsem si jí konečně koupila:) Ta obálka je úchvatná a zatím se to i pěkně čte:)
Na větrné hůrce a Jana Eyrová: to bylo mamčino přání:)) Obě milujeme klasiky a tak jsme se rozhodly, že je chceme domů♥:)
No a jako poslední jsem nemohla odolat Karanténě, protože tenhle žánr knih poslední dobou naprosto miluju a za nějakých 99,- jsem jí tam nemohla nechat. Taky jsem mamince koupila Jíst Meditovat Milovat, protože si myslím, že to bude taková odpočinková knížka a bude se jí líbit:) Tak co, četli jste některou?:)

6 komentářů:

  1. Krásné přírůstky. Mě především zaujal Dech a Ahoj z nebe, možná se po těchto knihách někde porozhlídnu. Ale i tak jsou to všechno moc krásné přírůstky :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné přírůstky a že jich je pěkná kupa :) Dech je skvělá knížka, Ahoj z nebe a Karanténa taky vypadají dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:)) Na Dech se opravdu moc těším♥:), tak uvidím, jaké to bude:)

      Vymazat
  3. Dech je dost dobrá kniha, skvělá volba. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé přírůstky. Karanténu, Jíst Meditovat Milovat bych si ráda přečetla. Jsem ale hodně zvědavá na Karanténu jestli se mi bude líbit nebo ne. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné kousky! :) Dech je moc super kniha! :) Karanténu mám doma a těším se na ni. :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za každý komentář! Moc si jich vážím:)