sobota 11. dubna 2015

Můj měsíc ve fotkách #1| Březen

Všechny srdečně vítám u dnešního článku:) Chtěla bych se s vámi podělit o věci, co mi tento týden udělaly radost a taky vám povědět, co vše jsem přečetla, viděla či zaznamenala:) Trochu jsem se to tu rozhodla pozměnit (konečně mám vzhled, který se mi na blogu líbí^-^) no a také bych se chtěla více věnovat fotkám:) Dnes bylo venku krásně, tak jsem s foťákem vyběhla ven, a jak to dopadlo, to už porovnejte sami:)

Jelikož jsem na začátku března měla narozeniny, tak se tu samozřejmě musím pochlubit svými novými přírůstky:)) Co se týče koupených knih, tak ty si můžete prohlédnout v tomto článku:) Od mé nejlepší kamarádky jsem dostala snad ten nejlepší dárek na světě, a to knihu "Bylo nebylo" psanou na motivy mého snad nejoblíbenějšího seriálu Once upon a time. Momentálně jsem tak v půlce a čte se to parádně:)

 Co se týče té druhé, tak tou mě obdarovala moje starší sestřička:) Moc dobře ví, že miluju angličtinu, takže dárek v podobě této knížky byl rozhodně skvělou volbou:)) 
Taky vám připadá, že se vydávají poslední dobou knihy s čím dál tím hezčími obálkami? Člověk nikdy neví, kterou si má koupit dřív!
Co se stalo v březnu? Dozvěděla jsem se, že jsem přijatá na školu, takže jsem z toho měla samozřejmě velkou radost:)! Budu se moct konečně angličtině věnovat o trochu více a ještě si pár jazyků budu moci přidat:) Měla jsem na konci března ještě pár pohovorů, ale vypadá to, že už to mám všechno za sebou a teď si jen budu muset dodělat ty tři měsíce ještě na gymplu:)
Věděli jste, že se konečně "The Color Run" pořádá i u nás?! S kým se tam potkám?:)
Za březen jsem zrecenzovala tři knihy - Nespavost, Girl Online a V Pasti ,na goodreads si do "read" seznamu přidala Co s láskou, Nespavost a Červený vrch. Abych řekla pravdu, tak se mi ta poslední vůbec nelíbila:( Nebylo to špatné, ale já trendu zombie zkrátka nerozumím, takže jsem bohužel po přečtení byla dost zklamalá. Vím, že sposta lidí si Červený vrch oblíbilo, což je v pořádku, protože co se líbí mě, se zpravidla nelíbí jim a naopak. 
Co mám právě teď rozečteného? Monument 14, který mi maminka koupila za skvělých 69 korun! Jsem v půlce a jsem z toho zatím nadšená! Příběh mě vzal a zatím ještě nepustil:) Četli jste? Co na to říkáte vy?:)

Z písniček jsem si za minulý měsíc oblíbila "Honey, I´m Good" a "Let me down easy."
Nakonec bych se s vámi chtěla podělit o jeden super rychlý recept na tu nejlepší zmrzlinu, kterou jsem kdy ochutnala:)) Stačí si koupit pár banánů, nakrájet je na kousky, nechat zmrazit a ještě zmrzlé rozmixovat. Věřte mi, že lepší zmrzlinu nikdy neochutnáte!:)) Nejlepší na tom je, že si ji můžete udělat z jakéhokoliv ovoce a k tomu ještě víte, že v tom není nic špatného, takže jí můžete udělat svým dětem nebo kamarádům:) Když si banány necháte zmrazit přes noc, tak máte ráno zmrzku za pár minut hotovou:))
 Co přinesl březen vám? Taky mi nezapomeňte poslat odkaz na váš blog do komentářů, moc ráda se podívám!:))

6 komentářů:

  1. Once upon sleduju jen jako seriál, ale třeba na knížku jednou taky dojde. A Monument 14 mi doma leží už pár měsíců, ale ještě jsem se k němu nedostala :D

    OdpovědětVymazat
  2. Bylo nebylo je opravdu dokonalá knížka já ji dostala k Vánocům a zhltla jsem ji jedním dechem.Sice jsem seriál neviděla ale o to větší jsem měla prožitek při čtení knihy. píseň Let me down easy je skvělá poslouchám ji stále dokola a zmrzku na 100% vyzkouším :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Once upon a time se chystám shlédnout :)

    OdpovědětVymazat
  4. Once Upon A Time nesleduju, ale kniha se mi moc líbila, je úžasná. Zmrzlinu vyzkouším při nejbližší příležitosti. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Once Upon A Time je úžasná kniha, chystám se zhlédnout i seriál. Zmrzlinu vyzkouším při nejbližší příležitosti. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tu zmrzlinu musím v létě zkusit! :) Jinak moc hezký článek, je fajn když někdo píše i o něčem jiném než o knížkách, mám tyhle osobitější články ráda, ale sama si připadám neskutečně trapně, když něco osobního dám do článku :D

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za každý komentář! Moc si jich vážím:)