neděle 3. května 2015

Můj měsíc ve fotkách #2 | Duben

Přeji krásné nedělní dopoledne všem:)
Duben je za námi a já jsem tu s dalšími fotkami, které jsem přes minulý měsíc posbírala. Bohužel jich není tolik, ale i tak jsem tenhle článek nechtěla vynechat:) Také připomínám, že se pořád můžete přihlásit do soutěže o dvě skvělé knihy tady. Už jsem postupně začala všechny odpovědi třídit a řeknu vám, že je to pěkná fuška!:D
Co se týče přečtených knih, tak jsem v dubnu na svůj "read" list na goodreads připsala Monument14, Bylo nebylo, Dlouhý pochod a Ostrov lhářů, který se mi strašně moc líbil a mohu říct, že je to teď moje nejoblíbenější kniha. 
Koupené knihy si můžete prohlédnout níže:)

Jaký byl váš měsíc?:))

9 komentářů:

  1. Krásné fotky. Ostrov lhářů bych si ráda koupila a přečetla jsem na ten příběh hrozně zvědavá. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky! Děláš mi chutě na jahůdky! :) (I knihy. :D )

    OdpovědětVymazat
  3. Ostrov lhářů mě láká čím dál tim víc :)
    HollyChicc

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem zvědavá, co budeš říkat na Pět :) zatím jsem knihu nečetla, ale láká mě :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne fotečky :-) Mňam jahodky :-)

    OdpovědětVymazat
  6. úžasné fotky... tieto knihy som ešte nevidela a vyzerajú zaujímavo určite, keď budem mať príležitosť si ich prečítam alebo kúpim... takéto podobné jedlo som mala dnes a je moc dobré :)
    www.allmoblogg.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Super fotky :D Ostrov lhářů bych si také ráda přečetla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) Určitě mu dej šanci, je to skvělá kniha:)

      Vymazat
  8. Moc pěkné fotečky :). Ostrov lhářů mě zaujal, tak uvidím, jestli si knížku někdy pořídím :).

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za každý komentář! Moc si jich vážím:)