pátek 5. června 2015

Můj měsíc ve fotkách #3 | Květen

 Krásné páteční odpoledne všem!
Jako každý měsíc, i tento jsem podstivě střádala fotky, abych vám je dnes mohla ukázat. V komentářích se mi potom můžete pochlubit, co potkalo v květnu vás, co jste prožili zajímavého a co vám udělalo radost:) První fotku tvoří koupené/dostané knihy. Dále se pak můžete podívat na mé vlastnoručně vyrobené záložky - které nejsou nic moc, ale já jsem člověk, který záložky ztrácí permanentně, tudíž se mi rozhodně budou hodit.
Co potkalo v květnu mě? Mám za sebou - doufám, úspěšně - absolventský koncert, za což jsem nesmírně vděčná a můžu se teď v klidu věnovat škole. Co vy? Navštívili jste v květnu nějaké zajímavé místo?:) Dejte mi vědět!:)
  

No a poslední fotka je z minulého týdne, kdy jsem se rozhodla jít běhat:) Co vy? Jak jste si květen užili?





6 komentářů:

  1. Já jsem si květen hodně užila :) Byla jsem s rodiči a bráchou v pražské zoo, kde jsme si to užili a také jsme měli skvělé počasí. Také v květnu jsem vyhrála ve dvou soutěží. Ani dnes tomu nemohu uvěit, protože já mám spíše smůlu než štěstí. A jediné co jsem si neužila byly týdny kdy jsem měla praxi, což je u mě normální od té doby co jsem v prváku. :)
    Skvělé fotky a záložky. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nevím, nad čím se mám rozplývat víc :D Jestli nad knížkami nebo nad těmi dobrotami! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Květen byl fajn, místy bylo konečně i pořádně teplo :) a druhou stranu jsme ve škole ale taky hodě psali, jak se blíží ten konec roku.... :/
    Krásné fotečky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam, jahody♥ Ještěže že je mám zrovna taky u sebe :) Máš super knížky, o všech uvažuju, že bych si je koupila, hlavně teda Fangirl a Selekce, tak douám, že potom sem hodíš nějakou recenzi, pokud budeš chtít :) A jinak, já jsem si květen fakt honě užila - měla jsem narozeniny, navštívila jsem Vídeň, úspěšně jsme se třídou nafotili tablo, zažila jsme dokonalej prodlouženej víkend u tety - prostě ne nadarmo je květne můj nejoblíbenější měsíc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrou chuť!:) Fangirl zatím mohu vřele doporučit - jsem zatím u konce, ale moc se mi to líbí:) Recenze určitě bude!:) A opožděně přeju všechno nejlepší:))

      Vymazat
  5. Mňam, ty jahůdky vypadají vyborne! :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za každý komentář! Moc si jich vážím:)