pátek 3. července 2015

Měsíční shrnutí: Červen

Zdravím všechny u dnešního článku:)
Konečně tu máme prázdniny - období, kdy můžeme celý školní rok hodit za hlavu a užívat si jen slunečného počasí a spousty času na čtení. Červen byl pro mě dost hektický, jelikož jsem se snažila - jak jinak, než na poslední chvíli - vylepšit známky a celkově tak nějak dořešit všechny nedořešené věci. Abych řekla pravdu, tak jsem se celý červen nejvíce těšila na to, až budu moct o prázdninách běhat...nicméně - světe, div se - je takové vedro, že se mi opravdu nikam nechce. 
Také jsem se vám musela pochlubit novým mimoněm, kterého jsem dostala k vysvědčení ↑. U Dobrovskýho byla také sleva 20%, pokud na pokladně předložíte vysvědčení s vyznamenáním. To jsem si samozřejmě nemohla nechat ujít! Hned v úterý jsem skočila na vlak a dohopsala do nejbližšího knihkupectví, kde jsem si vybrala Druhou stříbrnou knihu snů. Co se týče e-booků, tak jsem si v červnu stáhla Hru s vonným dýmem (recenze je již na blogu) a Carrie od Stephena Kinga. Co jste si v červnu koupili vy?:)
P.S: Věřte mi nebo ne, je čím dál tím těžší fotit fotky. Tudíž doufám, že mi dneska prominete, že je každá jinak tmavá. Sluníčko mě dneska nemělo moc rádo:( 

 
 
A jaké knihy jste v červnu dostali/koupili vy?:)

6 komentářů:

  1. Já musím říct, že poslední měsíc školy už jsme v podstatě co se učení týče nic moc nedělali a ještě jsme skončili o týden dřív, kvůli opravám na škole.. No a proto se klasifikace uzavírala o něco dřív a souhlasím, že teda to bylo něco, nahánět ty dobrý známky :D Ale nakonec to dopadlo ok a tobě gratuluju k vyznamenání :)
    Jinak souhlasím s tím, že jsem se těšila na běhání, ale vedra jsou teď teda nehorázný :D Ale k večeru už se to dá, tak se překonávám :)
    A ten Mimoň je ultra roztomilý♥ :)

    OdpovědětVymazat
  2. Užij si prázdniny. Já už mám školu za sebou. Mimoň je úžasný, pěkný dárek jsi dostala. Knihy jsou super, některé bych si i já ráda přečetla. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky jsou skvělé. Já jsem si za vysvědčení koupila tři knihy a to Léto na druhý pokus, Bez naděje a Dcera sněhu už se na ně moc a moc těším. :)
    Reading With Lucy

    OdpovědětVymazat
  4. Pekné prázdniny! :) No dobrý výber knižiek, Striebornú a Spáleništee by som ti ihneď uchmatla heh :))
    Pekné fotky. :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za každý komentář! Moc si jich vážím:)