pátek 20. května 2016

Svět knihy 2016

Svět knihy je svátkem pro každého knihomola. Většina z nás si na tento den bere volno v práci či ve škole, abychom stihli oběhnout vše, co jsme si předem naplánovali. Letošní ročník byl věnovaný hlavně severským detektivkám, které jdou úplně mimo to, co obvykle čtu. I tak jsem si ale den maximálně užila a už se nemohu dočkat, až vyrazím na další ročník.

Možná patřím mezi výjimky, ale já nejraději na takové knižní akce jezdím sama. Mám tak spoustu času na koukání po knížkách a seznamování s lidmi, které jsem chtěla poznat. Celkově byla má návštěva krátká, jelikož jsem na výstaviště jela až po škole a to mě ještě tlačil čas kvůli vlaku a odjezdu domů. Na místo jsem se dostala asi kolem dvanácté, vystála si frontu u pokladny a následně se vydala do centra dění. 

Hned u vchodu jsem obdržela desítky letáčků a slevových kupónů, které se rozhodně neztratí. Líbila se mi hlavně sleva do Dobrovského, kterou jsem dostala rovnou 4x (haha, díky moc.)
Po tom, co jsem se konečně zorientovala v mapě, jsem se vydala obhlédnout všechny stánky, co byly v levém křídle. Všemu velel stánek Euromedie, ve kterém jste mohli ve slevách pořídit knihy za pár korun. Já jsem moc dobře věděla, že mě doma čeká knihovna plná nepřečtených titulů, tudíž jsem se držela a spíše koukala, než nakupovala. 

Stánek OneHotBook nabízel recenzní CD pro blogery a hlavně možnost popovídat si se samotnou paní redaktorkou Šárkou Novákovou. Setkání bylo opravdu moc příjemné a jsem ráda, že jsem se s ní mohla poznat. Domů jsem si odnesla audioknihu Dívka, která spadla z nebe

Mým dalším cílem byl jednoznačně stánek Joty, který nabízel 50% slevu pro blogery. Tady jsem si spolu s reklamními předměty odnesla i knihy Všechno, úplně všechno a první díl Sirotčince.

No a jak jste si Svět knihy užili vy?:) Pokud jste veletrh navštívili, určitě mi dejte vědět, co se vám líbilo nejvíce!:)


2 komentáře:

  1. Sakra, recenzní CD a já to prošvihla? Kruci, příště to musím napravit. :D Já taky nejradši přijíždím na veletrh sama a počítám s tím, že se tam potkám s mnoha lidmi, třeba si to s nimi celé projdu, ale nějaký čas pro sebe mi taky vyhovuje. Většinou to tedy dělám tak, že v pátek jedu sama a v sobotu s přáteli. :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za každý komentář! Moc si jich vážím:)