neděle 5. června 2016

KNIŽNÍ PŘÍRŮSTKY: Únor - květen 2016


Zdravím všechny u dnešního článku:)

Posledních pár měsíců bylo zkrátka hektických. Nestíhala jsem číst, natož psát články na blog a nakupovat nové knihy. Moc mě to mrzí, protože nejen že jsem pozadu v mé čtecí challenge na Goodreads, ale také se tu na blogu objevovaly jen recenze a nic jiného. Dnes tu pro vás každopádně mám shrnutí knížek, které se mi od února v poličce objevily. Určitě mi dejte do komentářů vědět, jaká kniha udělala poslední dobou největší radost vám:)

Smolnou sezónu jsem přečetla hned, co mi ji pošťačka předala a recenzi si na ni můžete přečíst zde. V šedých tónech jsem četla asi před třemi lety a moc se mi příběh i autorčin styl psaní líbil. Titul jsem si chtěla pořídit domů, ale ve všech knihkupectvích byl bohužel vyprodán. Když jsem knížku objevila v bazaru, neváhala jsem a musela si ji pořídit domů. Temné šílenství jsem ukořistila od Knižního klubu ve slevě za 89Kč.

 Na Dívku ve vlaku jsem se moc těšila, a nakonec mě nezklamala a já si čtení naprosto užila. Recenzi najdete zde. Ruta Sepetysová je jedna z mých oblíbených autorek, tudíž byla Potrhaná křídla nutností. Recenzi si můžete přečíst na blogu zde. Wonderland - Země divů se mi také líbil a moje nadšené hodnocení najdete zde. Ani nevíte, jakou neskutečnou radost mi dělá fakt, že jsem většinu knih zvládla přečíst. Poslední dobou jsem opravdu na čtení neměla moc času, a tudíž si připadám jako vítěz, že jsem to všechno zvládla!:D


Poslední tři knihy jsem také už stihla přečíst. If I should die before I wake je příběh o dívce, která nenáviděla Židy. V noci se jí však zdály sny o tom, jak musí pracovat v táborech a sledovat všechny své blízké umírat. Více si můžete přečíst tady. Tajné sestry spolu s Neohlížej se patří k těm nejčtenějším knihám, které jsem tento rok stihla přečíst, tudíž je mohu rozhodně doporučit. Recenze na blogu zde a zde. V květnu také probíhal veletrh Svět knihy, ze kterého jsem si samozřejmě odnesla i pár knížek:)

9 komentářů:

  1. Smolná sezóna mi také trůní na poličce :)
    Jinak opravdu pěkné knihy :)

    OdpovědětVymazat
  2. Četla jsem jen Dívku ve vlaku a ta mě bohužel nebavila vůbec :D

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné přírůstky, Wonderland bych si také ráda přečetla. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Z Dívky ve vlaku jsem byl také nadšený. Temné šílenství bych si také rád přečetl, nyní čtu od stejného autora Mrazivé ticho a zatím je to skvělé.

    OdpovědětVymazat
  5. Dívka ve vlaku jsem četla a moc se mi líbila. Máš těstí, že jsi sehnala V šedých tónech, já jsem právě před pár dny koukala, že to je vyprodané :(
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné přírůstky :) Temné šílenství jsem ve slevách pořídila taky a moc se na něj těším :) Chystám se taky na Dívku ve vlaku, konečně opadl ten humbuk, tak si ji pořídím :) Přeji klidnější letní dny a příjemné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  7. Máš toho dost, ale samé skvělé úlovky. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nádhera. Dívka ve vlaku je super, ale ještě ji, bohužel, nemám doma. Tak snad někdy.
    http://mynameisnotamerica.blogspot.cz/ - budu ráda za nahlédnutí + mám tam zrovna soutěž.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za každý komentář! Moc si jich vážím:)