středa 10. srpna 2016

SOUTĚŽ: Smolná sezóna

Dlouho tu žádná soutěž nebyla, tak jsem si řekla, že pro vás připravím pár rychlých soutěží o nějaké knihy, které mám doma víckrát nebo mi nesedly. Smolnou sezónu mám doma 2x, tudíž se s jedním z vás ráda o jeden výtisk podělím. Mou recenzi si na knihu můžete přečíst tady.

Jediné, co musíte udělat, je napsat jakýkoliv kontakt na vás do komentářů. Pokud čtete knihy v angličtině, udělalo by mi obrovskou radost, kdyby jste mi nějakou doporučili!:)

Soutěž probíhá od 10. 8 do 21. 8. Přeji všem hodně štěstí!:)

22 komentářů:

  1. Ahoj.
    Já knihy v angličtině nečtu, takže ti nemůžu žádnou doporučit.

    Kontakt na mě :
    kniznisvet1415@gmail.com

    Natka z knižního blogu World of amazing books ❤

    OdpovědětVymazat
  2. Kontakty:
    luculi@seznam.cz
    lucy-lillianne.blogspot.cz

    Kniha:
    bohuzel anglicky nectu, sice anglicky vcelku rozumim, u filmu spoustu odposlechnu, ale cteni je uplne neco jineho, strasne rada bych zacala, ale mam obavu, ze by mi to zabralo prilis casu a z knihy bych nic nemela

    OdpovědětVymazat
  3. Super soutěž, knížka mě láká :)
    Bohužel v angličtině nečtu, to bych si toho moc nepřečetla :D
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. S knihami v angličtině moc zkušeností ještě nemám. Mám ale doma The Fault in Our Stars a přečetla jsem teda zatím jen pár stránek, ale zatím super :) takže ti můžu doporučit akorát tohle :D

    Mi.Mlc@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, ráda bych se zúčastnila soutěže, knihu jsem si vyhledávala a vypadá zajímavě.
    Anglickou knížku jsem zkoušela číst jednou, ale nebavila mě tématika, tak jsem ji nedočetla a od té doby se k žádné nedostala, ale chtěla bych.
    V případě výhry, mě kontaktuj na matousovaluci@gmail.com
    Hezký zbytek večera :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj já anglické knihy nečtu, protože moc anglicky neumím, tak to bohužel nic nemohu doporučit. Jinak díky za soutěž je super. :)
    acupofluck@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Smolnou sezónu jsem nedávno dočetla a hrozně se mi líbila, takže jsem ráda, že mám možnost si o ni zasoutěžit.
    V angličtině jsem zatím četla jen první díl Magnuse Chase a Trials of Apollo, takže nemám moc jiných knih k doporučení.
    Kontakt na mě: adalynka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Rozhodně ti doporučuji jakoukoliv knihu od Gayle Formanové. Už mám od ní přečteny celkem dvě knihy a třetí mám rozečtenou. Moje nejoblíbenější byla pravděpodobně If I Stay, která se mi opravdu moc líbila pojetím příběhu. Just One Day se mi líbila o něco méně, ale i tak byla skvělá. No, a teď mám rozečtenou Just One Year, ale nějak se do toho nemůžu zažrat :D.
    Kontakt: kdvorakova112@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. e-mail: elenyaindil@seznam.cz

    Já a angličtina jsme odvěké nepřítelkyně, takže jediné, co zkusím přečíst v Aj je Harry Potter :D. Takže Ti bohužel nic nedoporučím.

    OdpovědětVymazat
  10. lenka.durcekova@gmail.com
    Určite odporúčam knihy od Sophie Kinselly a najmä jej knihu Twenties Girl. :)

    OdpovědětVymazat
  11. julka.durcekova@gmail.com
    Po anglicky som čítala len dve knihy. Prvú som nedočítala a tá druhá bola Harry Potter and cursed child. To bola moja prvá kniha, ktorú som dočítala a veľmi sa mi páčila. Ak si čítala sériu Harryho Pottera, tak určite odporúčam aj tento "ôsmy" diel. Je to napísané ako divadelná hra, ale vôbec to nevadilo, pretože to bolo ľahšie. Opisy sú totiž napísaní trošku ťažšou angličtinou ako dialógy. :)
    Prajem ti krásny zvyšok leta. :)

    OdpovědětVymazat
  12. s angličtinou zatiaľ nie sme veľmi kamaráti, takže veľmi nemám čo odporučiť... snáď raz aj to bude :D sabova24 (zavináč) gmail (bodka) com

    OdpovědětVymazat
  13. Já se angličtinou dost zápasím, ale líbila se mi kniha Speechless od Hannah Morrignton. Námět je sice nereálný, ale jinak to bylo super a četlo se to samo. Nebo z urban fantasy můžu doporučit Jenn Bennett. Její série Kindling the Moon je vážně dobrá, nechápu, proč to někdo nevydá v češtině:)
    Měj se krásně, užívej léta a děkuji za soutěž:)
    E-mail: suzannee@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  14. V angličtině teprve číst začínám, takže jediné, co ti můžu doporučit, je John Green. Originály se mi líbí mnohem více, než české překlady :)

    hedvika.osvecik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. andrea.miskocowa44@gmail.com
    Milujem čítanie v angličtine a medzi moje obľúbené anglické knihy patrí určite To Kill a Mockingbird alebo The Perks of Being a Wallflower ;)

    OdpovědětVymazat
  16. e-mail: verunka525@seznam.cz
    Já knihy v angličtině moc nečtu, ale nedávno jsem někde četla tip na knihu The knife of never letting go od Patricka Nesse a věřím, že bude úžasná. :-)

    OdpovědětVymazat
  17. zdenkamartinakova@gmail.com
    Bohužel ti neporadím. :( Knížky v angličtině nečtu.

    OdpovědětVymazat
  18. E-mail: kika14598@azet.sk

    Kvôli tvojej súťažnej otázke som sa dozvedela, že nie som jediná, ktorá nečíta v angličtine. :D Ja a angličtina nie sme veľmi kamaráti aj keď sa ju učím pomaly 7 rokov. :/ Keďže idem do 4. ročníka a blíži sa maturita, rozhodla som sa, že si skúsim prečítať knihu Maybe Someday od Collen Hoover. Síce som ju už čítala ako amatérsky preklad, ale aj tak! MILUJEM JU! MOJA NAJOBĽÚBENEJŠIA kniha. Sama som nepočujúca a konečne som našla knihu, kde je nepočujúci aj hlavný hrdina. Nádherný príbeh, hudba, láska...určite ti ju odporúčam všetkými 20 prstami. :D :)

    OdpovědětVymazat
  19. Mail: bianca7@seznam.cz

    V angličtině čtu hlavně povídky, zkus třeba The Yellow Wallpaper :)

    OdpovědětVymazat
  20. email : terca.vankova@centrum.cz
    V angličtině bohužel nečtu, takže nemohu doporučit :( :)

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj :) V angličtině knihy sice čtu, ale zatím jsem nenarazila na žádnou, kterou bych mohla s klidným srdcem doporučit :D

    karolinaminarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Na knihy v angličtině si ještě netroufám. Ale četla jsem jeden amatérský překlad knihy Obsidian ze série Lux od Jennifer L. Armentrout. Svým způsobem je ta kniha stejná jako ostatní (nová holka, nepříjemný kluk s tajemstvím), ale má to jisté prvky, které jsou originální. Moc se mi líbila a co jsem kde četla, tak si ji vychvalují.:D
    fejfarovaaneta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za každý komentář! Moc si jich vážím:)