úterý 31. října 2017

Halloweenský knižní hop 2017

Vítám všechny u dnešní soutěže!:)

Jelikož blog za pár dní oslaví už 3. narozeniny, rozhodla jsem se toho využít a přihlásit se tradičně do Halloweenského knižního hopu, který pořádá Vendea. Je to ode mě takové malé poděkování za to, že tu stále chodíte a podporujete mě svými komentáři pod recenzemi. 

Letošní soutěž potrvá od 31. 10. 2017 do 11. 11. 2017. Bohužel teď nejsem pár dní doma, tudíž jsem vám nemohla vyfotit cenu, kterou jsem pro vás připravila. Slibuji ale, že ji sem v sobotu nafocenou hned zveřejním, abyste byli více motivovaní:) Hrajeme o knihu Volání kukačky a poukaz na 200 Kč do internetového knihkupectví. Cena bude pouze jedna a přihlásit se mohou čtenáři s českou i slovenskou adresou.

Pokud se chcete soutěže zúčastnit, napište do komentáře následující informace:

1. Jméno
2. E-mail
2. Jaký horor se vám nejvíce líbil? (není povinné)

Vítěze vyhlásím na facebookové stránce blogu. Všem přeji hodně štěstí!:)


21 komentářů:

  1. 1. Dany
    2. d.lesniakova@centrum.sk
    3. z neznámych dôvodov som prestala pozerať horory a nikdy som ich ani nečítala, ale IT by som si prečítala, aj keď film bol podľa mňa dosť oničom :D

    OdpovědětVymazat
  2. 1. Tee knihomolka
    2. spisy.jedne.knihomolky@seznam.cz
    3. zajímavá otázka :D Bavil mě horor Neutečeš.

    OdpovědětVymazat
  3. 1. Ms.Luccy
    2. vondryskoval@seznam.cz
    3. Horory nečtu, ale občas se na nějaký podívám :D Z filmů se mi líbil nejvíc Saw a Sirotčinec :)

    OdpovědětVymazat
  4. Eva
    Ervulenka@seznam.cz
    V zajetí demonu

    OdpovědětVymazat
  5. Marky
    marky48dsp@gmail.com
    Na horory nekoukám, jsem na o moc velký strašpytel :D

    OdpovědětVymazat
  6. Terisekk
    Terisekk.07@seznam.cz
    Horory moc nečtu, ale dívám se na ně v televizi a za mě vede Sinister, u toho jsem se bála asi nejvíce ze všech. :)

    OdpovědětVymazat
  7. 1. Neon
    2. starshinecka4@seznam.cz
    2. Mám to přesně naopak jako slečna nademnou! Doporučuji cokoli od H. P. Lovecrafta nebo R. Blocha.

    OdpovědětVymazat
  8. Michelle
    mishelinka@seznam.cz
    Knihy všechny od Stephena Kinga, Jáma a kyvadlo od Poa. Filmy Temné stíny, Mlčení jehňátek a Šestý smysl.

    OdpovědětVymazat
  9. 1. Camellia
    2. E-mailnovedny(zavináč)gmail.com
    3. horory nesnáším, takže nedokáži dpovědět :D

    OdpovědětVymazat
  10. 1. Aires
    2. Sabkapolakova@seznam.cz
    2. horory nejsou přímo můj šálek kávy, ale moc ráda mám knihu Pamatuji si vás všechny, která je dost hororová :) A z filmů byl nejstrašidelnější Ghúl :) brr :)

    OdpovědětVymazat
  11. 1. Mrs. Jungová
    2. rossettinks@gmail.com
    3. Mezi neděsivější asi v poslední době "It", to jsem se i bála, ale který se mi líbil jakože jsem se na to dokázala dívat tak asi Annabelle první díl:)

    OdpovědětVymazat
  12. Vendy
    vendy.vlk@seznam.cz
    Rozhodně doporučuji film To (starší verze), ten je skvělej. :)

    OdpovědětVymazat
  13. 1. Kristýna
    2. kikizubik@seznam.cz
    3. Nejsem hororový typ, ale z filmových hororů rozhodně nový IT, bylo to opravdu skvělé.

    OdpovědětVymazat
  14. 1. Nikča
    2. nikola.krcova@seznam.cz
    3. Horory miluju, doporučit můžu třeba Sinister, Chata v horách, Smrt ve tmě, V zajetí démonů..

    OdpovědětVymazat
  15. Tyrkysová knihovnička
    tyrkysova.knihovnicka@gmail.com
    Horory a já vůbec nejdeme k sobě :-D nejděsivější, co zvládám jsou thrillery :-D

    OdpovědětVymazat
  16. 1. Kitty
    2. kittykitty1@seznam.cz
    3. Jediný horor který jsem kdy viděla bylo asi kolem mých deseti let a to Dětská hra a jelikož jsem vážně strašpytel tak už žádný radši vidět nechci.

    OdpovědětVymazat
  17. moncik.11@seznam.cz

    Hmmm, zas rozhodně nejsem úplně fanoušek hororů :D. Ne, že bych se bála, i když to taky, ale nějak v nich stále nemůžu najít něco víc než jen děs... nějaký dobrý námět či dobrý příběh :D. Pak když už, tak mám ráda spíš cokoliv od Tima Burtona. Dá se třeba takový Sleepy Hollow považovat za horor?:)

    OdpovědětVymazat
  18. 1) Mirka Škampová
    2) miuka12@seznam.cz
    Horory nevyhledávám, přijdou mi někdy až moc hloupé. Ale když už, tak třeba z prostředí psychiatrické léčebny, fuj,to bych se bála :D

    OdpovědětVymazat
  19. 1) Lucka Z.
    2) luciezakopalova@seznam.cz
    3) Můj nejoblíbenější horor je série Saw. Ani ne tak pro svou brutalitu (protože je to brutální, a hodně :D), ale hlavně pro svůj příběh a protože na konci je vždy nějaká šokující pointa.

    OdpovědětVymazat
  20. 1. Karolína Kleinová
    2. KarolinaKleinova@email.cz
    3. Na horory se moc nekoukám ani jsem se k nim nedostala u knížek, ale vím, že jako malá jsem milovala sérii knih Husí kůže, což jsou takové horory pro děti.

    OdpovědětVymazat
  21. 1. Niki
    2. nikabenuskova14@gmail.com
    3. Fuuuu. Toto nie je tá správna otázka pre mňa, pretože čo sa hororov týka, vôbec to nie je moja šálka kávy. Z hororov mám totiž dosť hrôzu. Úplne mi stačilo, keď sme v škole na náboženstve pozerali Exorcistu. Ešte pár týždňov som potom nepohla spávať. A taktiež, keď som videla, ako Samara vyliezať z televízora. Pár mesiacov mi nedala spať. A pred tým, než som sa uložila do postele, som sa pod ňu pozrela, či tam náhodou nie je. 😂
    Ale keď som bola malá, strašne som sa bála seriálu Stratené duše. Prišlo mi to dosť creepy, a strašne som sa bála všetkých tých duchov, ktorí za Melindou chodili. Ale keď to pozerám teraz, tak mi to príde úplne v pohode. Asi som z toho, ako sa vraví, vyrástla. Kto vie, možno si niekdy trúfnem pozrieť aj pravý horor. 😂😂

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za každý komentář! Moc si jich vážím:)