pondělí 7. května 2018

Cestou necestou ke změně


Všechny vítám u dnešního článku!

Možná jste si všimli, že je blog trochu pozměněný. Píšu tu recenze už od svých čtrnácti let a od té doby tu neproběhla žádná větší změna. Měla jsem potřebu to trochu pozměnit, jak kvůli vám, tak kvůli mně. Stále tu budete nacházet recenze, měsíční shrnutí i ostatní knižní věci, nicméně došlo k menší tematické změně. Blog jsem přejmenovala z jednoho prostého důvodu; nechtěla jsem, aby byl v angličtině. Obsah tu nikdy v cizím jazyce nebyl a pravděpodobně ani nikdy nebude, tudíž nedává smysl, aby název zůstával takový, jaký byl.

Před pár měsíci jsem zakládala cestovatelský blog, jelikož je obdivování nových míst jedním z mých největších koníčků a chtěla jsem se mu věnovat i v psané podobě. Po chvíli mi ale došlo, že být rozdělená na dvou doménách není úplně to pravé, jelikož zanedbávám obsah a nepíšu ani na jedné. No a jelikož čtení miluji a cestuji pouze (zdůrazňuji, že opravdu jen pouze) s knihou, chytla jsem se tohoto nápadu.

Ode dneška tu tedy naleznete také mé fotky z cest, návrhy itinerářů, tipů na expedice, recenze různých ubytování a tak dále. Jsem z celého nápadu naprosto nadšená a už teď se nemůžu dočkat všech těch článků, které tu budu moci zveřejnit.

Pozn. Je možné, že při importu blogu došlo také k „znovuzveřejnění“ článků ve vašem odběratelském seznamu. Za to se opravdu moc omlouvám, chápu, že to může být hodně nepříjemné. Bohužel jsem se to snažila vyřešit jinak, ale paní mi do telefonu neprozradila nic, co by bylo možné zrealizovat.

Také jsem poupravila informace „O autorce“, které si můžete přečíst v levém menu nahoře. Ráda bych publikovala články ze života a trochu to tu oživila. Vkládání recenzí mě sice stále moc baví, nicméně mi to přijde trochu neosobní. Budu moc ráda, když mi napíšete, jestli se vám změna líbí. A také mi můžete zanechat odkaz na svůj blog, bude mi ctí si přečíst zase něco od vás!

2 komentáře:

Moc děkuju za každý komentář! Moc si jich vážím:)