čtvrtek 13. srpna 2015

KNIŽNÍ PŘÍRŮSTKY: Červenec 2015

Zdravím všechny u dnešního článku!:)
Po čtrnácti dnech jsem se konečně dokopala k nafocení knižních přírůstků. Musím říct, že jsem byla dost překvapená, když jsem všechny nové knihy počítala a rovnala na sebe. Řekla bych, že za to převážně může databáze knih, protože jsem tam sehnala knížky za opravdu skvělé ceny. Z bazaru jsem si objednala Šepotání, Elitu, Vražednou léčbu (která mně přišla děsně zmačkaná a já ji rovnala tři týdny) a Kostičase. Po něm jsem toužila už pěkných pár měsíců a akce "Re-reading Kostičasu" pořádaná Hostem mě k přečtení konečně dokopala! Dále mi v knihovně přibyla Chatrč a Everything I never told you od Celeste Ng. Na obě knihy si už můžete přečíst recenze tady a tady. No a poslední knihou je Attachments od Rainbow Rowell, kterou jsem kupovala hned na začátku července a stále nepřečetla. 

Za červenec jsem si také poslechla audioknihu Nadaný žák a do své čtečky stáhla Mysterium tremendum (recenze zde) Jaké knížky jste si za červenec koupili vy?:)

 

6 komentářů:

  1. Znam jen Kosticas a Vrazednou lecbu. Oboji se mi libilo :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Attachments - skvělý román, hodně jsem se pobavila. Je to vtipné i dojemné, skvěle napsané. Narazila jsem na ni úplnou náhodou, byl to impulzivní nákup, kterého jsem nikdy nelitovala. Od Rainbow Rowell jsem pak ještě četla Eleanor a Parka - taky dobré a Fangirl - ta mě hodně zklamala. Za mě je Attachments jejím nejlepším románem, užij si čtení.

    OdpovědětVymazat
  3. Attachments jsem chtela ale pry je to volovina. Tak uvidis;). Sepotani me nelaka, moc divnokniha na me. Elitu mam tez ale bohuzel...neni cas:). Tak snad ses trefila sama sobe do vkusu;).

    OdpovědětVymazat
  4. Z tohto som čítala iba Chatrč :)

    OdpovědětVymazat
  5. Šepotání by som ti hneď z tej kôpky vzdala heh :D

    OdpovědětVymazat
  6. Četla jsem Elitu a myslím, že je to dobrá kniha. Jen ne vždy jsem se s hrdiny shodla, ale tak už to prostě bývá... :D

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za každý komentář! Moc si jich vážím:)