sobota 3. října 2015

KNIŽNÍ PŘÍRŮSTKY: Září 2015


Přeji krásné sobotní odpoledne!:)
Taky vám připadá, že tento měsíc uběhl neuvěřitelně rychle? Přes září jsem nakupovala hlavně učebnice do školy, tudíž jsem v Neoluxoru police s novinkami rychle přebíhala se zavřenýma očima, abych si náhodou neodnesla něco jiného. Nicméně se mi i tak doma pár nových knížek objevilo a i když jich není moc, jsem z nich nadšená a hrozně se těším, až je všechny přečtu! 
Měděného jezdce jsem objevila v bazaru na Databázi knih za opravdu velmi pěknou cenu, tudíž jsem si ho konečně - po několika měsících přemýšlení - koupila. 
Květy z půdy jsem už přečetla a byla z nich nadšená! Na blogu si už můžete přečíst mou recenzi. 
Pro Jedovatá slova jsem si šla ve středu po škole. Věřte mi, že nikdy nezapomenu na to, jak jsem  chodila s GPS v ruce a hledala úloženku, kam jsem si knížku nechala poslat!:D
Do čtečky jsem si stáhla Vraždy v norimberských ulicích a Obyvatele. Na obě e-knihy si už můžete přečíst recenze na blogu.
No a jak jsem se v září měla?
Začaly mi taneční, které si až na svého tanečního parťáka vážně užívám. Také mi konečně zase začalo Once upon a Time, takže mám hned o radost navíc!  

A co vy? Jaké skvělé knížky jste si v září koupili?:)

Recenze na Květy z půdy 
Recenze na Obyvatele

4 komentáře:

  1. Krásné nové přírůstky :-). Květy z půdy bych si taky chtěla přečíst :).

    U mě na blogu probíhá soutěž, tak kdybys měla zájem, můžeš se zapojit :).

    OdpovědětVymazat
  2. Květy z půdy jsem četla a moc se mi líbily. Z té série už mi chybí jen poslední díl Zahrada stínů. A samozřejmě mám v plánu i další sérii, která u nás aktuálně vychází.
    Jedovatá slova mě zaujala, ale zatím mě žádná recenze pořádně nepřesvědčila, abych do knihy investovala a koupila si ji, takže si to ještě promyslím.
    Krásné přírůstky. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hledat knížku s GPS? To zní jako dobrá hra :D

    OdpovědětVymazat
  4. Květy z půdy a celá série je skvělá - doporučuji

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za každý komentář! Moc si jich vážím:)