středa 30. října 2019

A znovu od začátku.



Tento rok byl jak projížďka na horské dráze. Nejenže jsem odmaturovala, ale také se dostala na vysněnou školu, složila první dvě zkoušky a konečně se dostala do situace, kdy si můžu v klidu sednout k počítači a sepsat nový článek. Přijde mi, že by se toho za jeden rok snad nemohlo změnit více. Co se ale nezměnilo, je moje vášeň pro čtení.  Od té doby, co jsem tu byla naposledy, skončila snad polovina všech knižních blogů, které jsem znala, a tak ráda četla. I přes to, že okruh čtenářů se stále zmenšuje, nějak mi to nevadí. Tento blog oslaví za pár dnů dokonce páté narozeniny a já se nemůžu dočkat, až se s vámi podělím o to, co jsem za ten rok vytvářela a kolik knížek jsem přečetla.

Pokud ještě blog nesledujete na facebooku, můžete tam mrknout, aby vám nic neuteklo!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuju za každý komentář! Moc si jich vážím:)