středa 4. prosince 2019

Můj vánoční knižní wish list


Všechny zdravím u dnešního článku:)

Světe div se, těch knížek na letošním wish-listu není zas tak moc. Rozhodla jsem se totiž rok 2020 věnovat knihám, které jsem za všechny ty roky tak úspěšně sesbírala, ale nikdy nepřečetla. Přeci jen je tu ale pár titulů, po kterých dlouho pokukuju a které se letos na seznam přeci jen dostaly. 

Prvním z nich je Hygge. Celková atmosféra tohoto životního stylu mi k Vánocům zkrátka patří. Od Autora jsem už četla Lykke, což byla knížka, která mě toho hodně naučila, a zkrátka mi otevřela obzory co se změny životního stylu týče. Samozřejmě, čeho je moc, toho je příliš, a pokud máte pocit, že je toho dánského stylu kolem nás spousta, máte naprostou pravdu. Jelikož už mám ale s autorem zkušenosti a vím, že text je proložen nádhernými obrázky, vím, že s Hygge vedle nešlápnu.

Na další knížku jsem narazila vlastně náhodou v knihkupectví, když jsem si krátila dobu čekání prohlížením sekcí, kterým jsem nikdy dřív nevěnovala pozornost. Už když jsem titulem listovala, zaujala mě spousta informací. Pokud i vy rádi mezi Vánoci sledujete Přátele, možná se tato knížka dostane i na váš dopis Ježiškovi.

Poslední je The Road back, což je pokračování geniálního díla Na západní frontě klid. Chápu, že se úplně nejedná o přeslazenou romanťárnu, která by se k Vánocům asi hodila lépe (to radši mrkněte po knize Láska s chutí makronky). Ale je na mém seznamu už dlouho a myslím, že je ten pravý čas, abych ho přesunula do kolonky přečteno.

Jak jste na tom vy? Které knížky se u vás dostaly na wish-list?


1 komentář:

  1. Ta kniha o Hygge mě dlouhou dobu (jak to bylo jeden čas děsně populární) míjela a strašně jsem si nic takového nechtěla přečíst, ale teď už bych se tomu vlastně ani nebránila. :)
    A Remarqua bych si jednou ráda přečetla kompletního v němčině. :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za každý komentář! Moc si jich vážím:)