pondělí 3. února 2020

List zahraničních knižních youtuberů které sleduju!

I přes to, že videa v Americe natáčí každý druhý, stále mi přijde, že těch, kteří se věnují pouze knihám, není až tolik. Rozhodla jsem se s vámi podělit o ty, kteří patří k mým nejoblíbenějším, a které rozhodně stojí za to sledovat. Proč? Jednou za čas mě chytne období, kdy nemám na čtení ani pomyšlení a kdy mám spoustu výmluv, proč tu knihu neotevřít. Jedno takové video mě vždy skvěle namotivuje a čtení je potom o to větší zábava! 

A Clockwork reader
Od knižních haulů a vlogů až po videa o mentálním zdraví. Mezi má nejoblíbenější ale patří její čtecí maratony. Za 24 hodin zvládne mnohdy přečíst i víc jak 3 tituly! Jelikož patřím mezi rekreační čtenáře, kteří knihu otevřou na půl hodiny, jdou si udělat něco k jídlu, pokračují, a za půl hodiny už opět vyhledávají přestávku, jde mi z toho hlava kolem. O to víc mám ale poté chuť něco podobného zkusit taky!

Emmmabooks
Je pravda, že je v Americe všechno větší, protože nákupy téhle dívky překračují i moje nejdivočejší sny. V deseti minutách vám totiž zvládne ukázat desítky knih, které si jen tak mimochodem pořídila po cestě z práce. No a protože vím, že mně by se do poličky nevešla ani třetina, je aspoň příjemné všechny ty knížky obdivovat z povzdálí.

Little book owl
Když uklízím nebo něco vyrábím, vždy si do pozadí místo hudby pustím videa téhle australské youtuberky. Její hlas je zvláštním způsobem uklidňující a ať už mi povídá o čemkoli, vždy se mi uklízí jedna radost.

Liberiarium
Učí se tu snad někdo německy? Máme tu i zástupce z Německa! Ze zahraničních videí se mi jazyky učí nejlépe a tento kanál je na to zkrátka perfektní. Mezi jejími videi jsou dokonce i epizody podcastu nebo vlogy, máte tedy od každého trochu.


Katytastic
Tuto youtuberku sem dávám spíš z nostalgie, jelikož je první, kterou jsem kdy sledovala. Její kolekce knih je enormní a její knižní turné bych nejraději sledovala od rána do večera.

1 komentář:

  1. Já se vždycky snažím nějak namotivovat, abych ty booktubery začala sledovat, ale zkouknu max dvě videa a nevydržím u toho :'D Ze seznamu znám Katytastic, u ní jsem vydržela asi nejdéle. Každopádně díky za seznam, třeba se mi konečně poštěstí u někoho vydržet :D

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za každý komentář! Moc si jich vážím:)