úterý 10. listopadu 2020

Co mám momentálně rozečtené?


Momentálně se nacházím v situaci, kdy už ztrácím přehled o tom, kolik těch knížek mám vlastně rozečtených. Dříve jsem si ani nepřipustila myšlenku, že bych začala číst titul, aniž bych ten předešlý ještě neměla dočtený. Ale vyrostla jsem a zjistila, že ne každý den mám chuť zrovna na to čtení, které mám zrovna na nočním stolku. A to je v pořádku. Čtení mě baví a chci si ho užívat. 

Jojo Moyesová pro mě představuje podzimní četbu, kdy do okna naráží kapky deště a já v ruce držím hrnek horké čokolády. Po Zakázaném ovoci jsem sáhla spíše nechtěně, ale líbí se mi, jaký starodávný nádech příběh má. Stále se ale držím toho, že autorčinu knihu Než jsem tě poznala žádná jiná už nepřekoná.

 

Nikdy jsem nepatřila k urputným fanouškům seriálu Hry o trůny. Světě div se, doma v knihovně se mi objevil jeden z dílů v psané podobě. A já samozřejmě neměla jinou možnost než mu tu dát šanci. A naprosto jsem se do něho zamilovala! Druhý díl mě zatím nedokázal tolik vtáhnout do děje, ale nevzdávám to, slibuju.

 

Německá knížka s nicneříkajícím názvem. Vsadím se, že mezi vámi není nikdo, kdo o knížce slyšel. Já jsem se ale rozhodla němčině věnovat a k tomu patří i pravidelná četba. Slyšela jsem, že je jednodušší začít s romantickými příběhy, tudíž jsem sáhla po téhle a uvidíme, za jak dlouho se dostanu na konec.

 

Co máte rozečteného vy?:)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuju za každý komentář! Moc si jich vážím:)