neděle 5. března 2017

Jak by vypadal můj vysněný čtecí koutek?

Zdravím všechny u dnešního článku!:)
Když jsem s blogem začínala, fotila jsem vám svoji knihovnu (na článek se můžete podívat zde). Nicméně od té doby, jak už je u nás vášnivých čtenářů zvykem, se má sbírka trochu více rozrostla. Když mi Favi.cz zaslalo e-mail s nabídkou vytvořit můj vysněný čtecí koutek, neodolala jsem. Hned jsem začala shánět drobné blbůstky, které by se mi do poliček hodily. Vytvořila jsem pro vás dvě varianty a budu moc ráda, pokud mi do komentářů napíšete, která se vám líbí více! (Kdo ví, třeba za pár dní na vás čeká malá soutěž.)

 U první koláže jsem zvolila barvy mého nynějšího pokoje, tudíž bílou a modrou. Musím říct, že jsem velký fanoušek vintage, proto je knihovna vlevo skoro srdeční záležitostí. Připadá mi skvělé, že si můžete vybrat z obrovského množství nábytku i dekorací a vytvářet si vlastní představu z výrobků různých firem.



Druhá koláž je v neutrálních barvách. Mám ráda jednoduchost, proto jsem nevolila žádné extravagantní křesla, ani až moc moderní knihovny. Moc se mi líbí řešení poliček, ve kterých musí knihy vypadat naprosto úchvatně. Tu poličku na vanu prostě potřebuju!!

Vybírat můžete z nekonečného množství dekorací, nábytku, svítidel a textilu. Po vybrání budete přesměrováni na stránku firmy, od které daný výrobek je. No a jestli jen hledáte nějakou inspiraci, můžete mrknout na sekci "inspirace" a zjistit, který styl se vám líbí nejvíce!

 Ještě bych tu ráda zmínila tuto skvělou ceduli, která je zkrátka perfektní a hned jsem si ji musela objednat domů :D 


Do komentářů mi dejte určitě vědět, do jakých barev byste svůj čtení koutek ladili vy!
favi.cz

6 komentářů:

  1. Mně osobně se více líbí ten druhý styl, já na tu modrou moc nejsem. Ale věřím, že obě varianty by vypadaly skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hm, to vůbec netuším! Ale tahle modrá a ve spojení s bílou vypadá moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé návrhy :) To by se to krásně četlo :) Škoda že doma podobné čtecí místečko nemám :) Líbí se mi modrá, ale druhá varianta ještě o kousek víc :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tá prvá modrá starodávna izbička je presne môj štýl

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, gratulujem k takej ponuke! A krásne si si to navrhla :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za každý komentář! Moc si jich vážím:)